וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ת"א הבטיחה את המקום הראשון

קבוצתו של אדלשטיין התקשתה מול יקנעם/מגידו מהתחתית אך ניצחה 72:89. באר יעקב הפסידה לעפולה, נס ציונה להוד השרון

כשהעונה הסדירה מתקרבת בצעדי ענק לסיום, שוחק הערב (שלישי) המחזור ה-25 במסגרת הליגה הלאומית בכדורסל, כשהמחזור הבא יהיה האחרון לפני שלב הפלייאוף. הפועל תל אביב הבטיחה כצפוי את המקום הראשון, אבל לא לפני שהיא הזיעה מול האחרונה בטבלה, יקנעם/מגידו. מכבי באר יעקב הפסידה להפועל עפולה בשניה האחרונה, אליצור יבנה שתסיים שלשית השיגה ניצחון שלא משנה דבר עבורה מול אליצור קרית אתא, עירוני רמת גן איבדה הזדמנות להבטיח הופעה בפלייאוף עם הפסד לעירוני נהריה שכבר איבדה סיכוי להיכנס לשמינייה, בעוד נס ציונה נחלה גם היא הפסד כשנכנעה בהארכה להוד השרון.

עירוני יקנעם/מגידו - הפועל תל אביב 89:72

אוהדי הפועל תל אביב שרואים את התוצאה ושומעים כי קבוצתם הבטיחה את המקום הראשון בליגה, לא צריכים להיות מרוצים. האדומים שהגיעו אחרי ההפסד לעירוני רמת גן במחזור האחרון לא היו רחוקים מלהחליק שוב, הפעם מול נועלת הטבלה, ופיגרו בכניסה לרבע האחרון בנקודה, אבל אז פתחו מבערים ורצו ל-8:26 ברבע האחרון, כדי להשיג את הניצחון הלא פשוט, והבטיחו לעצמם יתרון ביתיות לכל אורך הפלייאוף. גל איתן הוליך את קלעי האדומים עם 22 נקודות, קרטיס קלי קלע 21. בוזמן וראשון טרנר קלעו 18 נקודות כל אחד למפסידים, שמסובכים קשות בתחתית.

הפועל עפולה - מכבי באר יעקב 91:93

איזו דרמה גדולה בעפולה. המארחים כבר הוליכו 84:90, שתי דקות לסיום ונראו בדרכם הבטוחה להפתעה מול המדורגת שניה. אלא שבאר יעקב לא ויתרה, ודקה לסיום השווה נייט מילר ל-91:91. האורחים עוד היו יכולים לנצח אבל איבדו כדור, ועפולה הלכה להתקפה אחרונה, שהגיעה להרן שיפמן שעם טאץ' נהדר קבר את סל הניצחון. עפולה נהנית מההפסד של נס ציונה והיא קרובה מאוד להשגת המקום הרביעי שיעניק לה ביתיות בפתיחת הפלייאוף. בוקר קלע 21 נקודות למנצחים, אלעד אליהו הוסיף 19 נקודות ו-10 ריבאונדים. נייט מילר הוליך את קלעי באר יעקב עם 24 נקודות, יועד בית יוסף רשם 20.

מכבי הוד השרון - עירוני נס ציונה 91:94 (בהארכה)

האורחים קיוו לשמור על המקום הרביעי, אבל עם ההפסד ראו את עפולה עוקפת אותם בסיבוב. נס ציונה דווקא הוליכה ב-8 בסיום הרבע הראשון, אבל אנתוני ג'ונסון החזיר את המארחים ברבע השני, ו-15 שניות לסיום היה יכול ג'ראד מינץ לנצח את המשחק, אבל קלע רק אחת מהקו ושתי הקבוצות הלכו להארכה, שם ברחה הוד השרון עד יתרון 6 ולא הביטה לאחור. ג'ונסון סיים עם 30 נקודות ו-9 ריבאונדים, טל דן הוליך את המפסידים עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים.

עירוני רמת גן - הפועל כפר סבא 95:83

דווקא אחרי שהדהימה את הפועל תל אביב, נחלה רמת גן הפסד כואב ונמנעה מלהבטיח את מקומה בפלייאוף. כפר סבא הגיעה כדי להילחם על חייה בליגה ועשתה זאת בגדול, כשהיא מנצלת ריצת 15:28 ברבע השלישי כדי לחולל מהפך, ולהכריע את המשחק. אריק מקולום הוליך את קלעי כפר סבא עם 27 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, רוטנברג הוסיף 21. את קלעי רמת גן הוליך דרור דוידי עם 22, יריב יצקן תרם 18.

אליצור רמלה - עירוני נהריה 96:84

הקבוצה מהצפון כבר איבדה סיכוי להיכנס לשמינייה, אבל זה לא אומר שהיא לא יכולה להרוס למתחרים. רמלה היתה יכולה להחליף את רמת גן במקום השמיני לאחר ההפסד של האחרונה, אבל נהריה חשבה אחרת. האורחים תפסו פיקוד על המשחק כבר ברבע הראשון והוליכו ב-15 הפרש, אבל רמלה חזרה למשחק בריצה נהדרת בשני הרבעים הבאים (38:61). אלא שאז חזרה נהריה למשחק, ג'יניארד היה בלתי ניתן לעצירה והאורחים רצו ל-10:30 ברבע האחרון בדרך לניצחון. ג'יניארד סיים עם 27 נקודות ו-9 ריבאונדים, אריק טרמייל הוסיף 23. בדאלוב קלע 18 למפסידים.

הפועל לב השרון - הפועל קרית טבעון 96:90 (בהארכה)

קרית טבעון הבטיחה את מקומה בפלייאוף עם ניצחון דרמטי, כשמעל כולם נצץ קובי אייזיק שרשם משחק ענק. שתי הקבוצות היו צמודות זו לזו לכל אורך ההתמודדות, ואייזיק שלח את המשחק להארכה כשקבע 82:82 בסיום הזמן החוקי. בהארכה צלף אייזיק שתי שלשות כבר בפתיחה, טבעון רצה ל-8:14 וניצחה את המשחק. אייזיק סיים עם 39 נקודות ב-12 מ-14 ל-2 ו-4 מ-5 לשלוש, כשלכל אלה הוא מוסיף גם 6 ריבאונדים, גומז סייע עם 13. ללב השרון: ריינולדס 24 ו-11 ריבאונדים.

אליצור יבנה - אליצור קרית אתא 93:98

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully