וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקריאות הגזעניות לבאלוטלי עלו לפורטו 20 אלף יורו

אופ"א הענישה את הקבוצה בעקבות קריאות האוהדים לשחקן מנצ'סטר סיטי. מאנצ'יני: "מקווה בשביל באלוטלי שהוא ישתפר"

אופ"א ממשיכה להיאבק בגזענות, והיום (שלישי) היא החליטה לקנוס את פורטו בסכום של 20 אלף יורו בעקבות הקריאות הגזעניות שהושמעו לעברו של מריו באלוטלי בליגה האירופית . מדובר במשחק שנערך בחודש פברואר, והעונש, עליו הכריזה אופ"א, הגיע בעקבות פגישה שהתקיימה בשבוע שעבר בין הדרג המנהל לוועדת המשמעת.

מנצ'סטר סיטי הגישה את התלונה על הקריאות אחרי שאוהדי פורטו השמיעו קולות של קופים בניצחון של הסיטיזנס 1:2 בפורטוגל. פורטו תוכל לערער על העונש תוך שלושה ימים. בעקבות המקרה, טענו בקבוצה בזמנו כי הקריאות שהושמעו היו לכבודו של החלוץ הברזילאי הולק. אופ"א כמובן דחתה את הטענה הזו.

ובינתיים באלוטלי ממשיך לעמוד בפוקוס גם באנגליה, אחרי שמאנצ'יני הדגיש כי אין לו כוונה לוותר על החלוץ האיטלקי. כזכור, בסוף השבוע האחרון המנג'ר האיטלקי טען שהוא שקל להחליף את באלוטלי חמש דקות בלבד לאחר תחילת המשחק מול סנדרלנד, אבל החלוץ החזיר לו עם צמד דרמטי ב-3:3. כשנשאל המאמן אם הוא מתכנן לוותר על השחקן, הוא השיב חד משמעית: "לא".

בנוסף, מאנצ'יני טען שוב לגבי באלוטלי: "אני מאוכזב מכיוון שלפעמים אני חושב שזה בלתי אפשרי ששחקן ברמה שלו ועם הטכניקה שלו יכול לשחק כך. אני חושב שהוא צעיר ואני מקווה בשבילו שהוא ישתפר במהרה לטובת עתידו. שחקן כמו מריו צריך להבקיע שער או שניים בכל משחק בפרמיירליג".

על העובדה כי באלוטלי התווכח עם אלכסנדר קולארוב באשר לבעיטה חופשית שנפסקה לטובתם, אמר המאמן: "זה היה רגע רע. אני חושב ששחקן מקצוען לא יכול לעשות מה שהוא עשה באותו רגע, כשהיינו בפיגור של 3:1".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully