וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "בהחלט אחזור לאינטר מתישהו"

המיוחד המשיך לפזר רמזים לגבי עתידו ואמר: "רוצה לזכות בליגת האלופות, באליפות ספרד ואז גם עם פורטוגל במשהו"

ז'וזה מוריניו לא מוכן להעביר יום מבלי לספק כותרות. הפורטוגלי מוביל את ריאל מדריד לשבירת ההגמוניה של ברצלונה בליגה הספרדית ואליפות ראשונה לבלאנקוס אחרי שלוש עונות עקרות והוא גם בדרכו הבטוחה לחצי גמר ליגת האלופות.

אלא שמוריניו עורג לעברו ובעיקר לאינטר, אותה הוביל ב-2010 לטרבל אדיר, שכלל אליפות וגביע באיטליה, כמו גם זכייה בליגת האלופות. היום (שלישי) אמר המיוחד בראיון בארץ המגף: "אני האוהד הכי גדול של אינטר. המועדון הזה הוא הבית שלי ואני בהחלט אחזור לשם מתישהו. מתי? אין מה לדבר כרגע על העתיד שלי, יש לי חוזה לעוד שנתיים בריאל ואף פעם לא אמרתי שלא אשאר גם אחר כך במדריד".

בהמשך הראיון מוריניו עבר לדבר שהוא הכי אוהב בעולם חוץ מאת עצמו, וזה כמובן לפאר את ההישגים שלו: "בעשר השנים האחרונות, אף אחד לא זכה בכמות התארים שאני זכיתי בהם. בלתי אפשרי לזכות תמיד, אבל אם אתה מצליח לעשות את זה באופן קבוע, אתה יוצר היסטוריה. אנשים לא זוכרים מה היה, רק מי ניצח, אז אם יש הזדמנות לנצח, חייבים לנצל אותה ולנצח שוב ושוב ושוב. המטרה שלי כרגע היא להיות המאמן הראשון שזוכה בליגת האלופות עם שלוש קבוצות שונות ולהשלים זכייה באליפות בשלושת הליגות הגדולות: אנגליה, איטליה וספרד. בעוד כמה שנים, אני גם רוצה להיות הראשון שיוביל את פורטוגל לתואר כלשהו".

עוד באיטליה, הבלם הוותיק והנפלא אלסנדרו נסטה, מעוניין לעזוב את מילאן בקיץ ולהצטרף דווקא ליריבה הגדולה לצמרת יובנטוס. נסטה בן ה-36, משחק במדי הרוסונרי כבר עשר עונות והוא היה פנטסטי במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות מול ברצלונה. החוזה שלו במילאן ייגמר הקיץ ועל פי ההערכות הוא ישמח ללכת בדרכו של אנדראה פירלו, שעבר מסן סירו לגברת הזקנה בקיץ האחרון ומפגין יכולת גבוהה.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully