וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "כל משחק גדול מעכשיו, השחקנים מוכנים"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד חגג את ה-0:2 על בלקבורן ואת הפער בפסגה: "דה חאה היה יוצא מן הכלל". אשלי יאנג: "הופעה גדולה"

בשקט בשקט, מנצ'סטר יונייטד מתקרבת לתואר אליפות מספר 20. השדים האדומים אומנם חווים עונה בינונית בסטנדרטים שלהם, אך יודעים כמו תמיד להעביר להילוך גבוה במאני טיים. הניצחון שלהם אמש (שני), 0:2 בחוץ על בלקבורן, הציב אותם מרחק חמש נקודות בפסגה מהיריבה העירונית מנצ'סטר סיטי הדועכת, והזכיר שוב שברגעי ההכרעה הניסיון וקור הרוח חשובים יותר מכסף וכישרון.

אחרי 80 דקות קשות, צמד שערים דרמטי ביותר של אנטוניו ולנסיה (81, בבעיטת נפלאה מקצה הרחבה) ואשלי יאנג המחליף (86, בעוד בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה), סידרו לסר אלכס פרגוסון שלוש נקודות, שעשויות להתברר כיקרות ביותר כשתסתיים העונה בעוד שבעה מחזורים.

פרגוסון, שעסוק בימים האחרונים בחלוקת מחמאות לשחקניו, כמו גם לשחקנים אחרים, שוב הילל את יכולתו המשופרת של השוער הספרדי הצעיר שלו דויד דה חאה, שלאחר שהיה אשם במידה ניכרת בהפסד הביתי הסנסציוני לרוברס בסיבוב הקודם, ניפק אמש משחק מצוין נוסף: "הוא סיפק שלוש הצלות נהדרות, שהשאירו אותנו במשחק. הילד הזה בהחלט מתפתח בצורה טובה, הוא היה יוצא מן הכלל", אמר סר אלכס, "למרות ששלטנו בכדור כל הזמן, לא הצלחנו לייצר הזדמנויות. כל משחק גדול מעכשיו והשחקנים מוכנים לזה. נילחם עד לרגע האחרון".

סיטי נראית לחוצה למדי בשבועות האחרונים, בעוד יונייטד פורחת ככל שמתקרבים לרגע האמת. יאנג, שכבש את השער השני, היה מאושר: "זה ניצחון חשוב עבורנו. תוצאה גדולה, הופעה גדולה. זה רגע קריטי בעונה וכולם יודעים את זה".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully