וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה גברה 1:3 על מאיורקה, שער לתומר חמד

החלוץ הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-56 וכבש בדקה ה-73, אבל לא מנע את ההפסד, שהוריד את האדומים למקום ה-14

המחזור ה-30 ב'לה ליגה' הספרדית הגיע הערב (שני) לקיצו כשהנציגים הישראלים דודו אוואט ותומר חמד וקבוצתם מאיורקה, יצאו למשחק חוץ קשה מאוד ברמון סאנצ'ז פיחואן מול סביליה. אומנם המארחת עוברת עונה בינונית ביותר, אבל את שני משחקי הליגה האחרונים שלה היא ניצחה בתוצאה 1:3, והיום היא שוב כבשה שלישייה וסידרה למאיורקה הפסד שני ברציפות וירידה למקום ה-14 בטבלה.

אוואט פתח כהרגלו בשער של האדומים ובמחצית הראשונה רשם מספר הצלות פנטסטיות מרגליהם של חסוס נבאס וחוסה אנטוניו רייס. אלא שהמזל אזל לו בדקה ה-51, כאשר רייס הגביה קרן ונגרדו הכניס את הראש ושלח את הכדור לרווח הדק שבין השוער לקורה, כדי לעלות את סביליה ליתרון.

חמש דקות לאחר השער, חמד נשלח אל כר הדשא בניסיון להציל את המצב, אבל כעבור שתי דקות בלבד הוא רשם החמצה גדולה. מאיורקה שילמה במזומן, ומהר. בדקה ה-61, מאנו דה מוראל קיבל כדור נפלא מנבאס וגבר על אוואט כדי להכפיל את היתרון. בדקה ה-67 זה כבר הפך לתבוסה. רייס רשם בישול נוסף, הפעם לנבאס, שהגיע תורו למצוא את הרשת. בדקה ה-73 הגיע הרגע הגדול של חמד, שכבש את שער הליגה השביעי שלו העונה. הישראלי הקדים את כל ההגנה לכדור רוחב של קאסרס ומצא את הרשת.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully