וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונצנזוס של אליפות

2.4.2012 / 23:45

קרית שמונה נתנה תקווה לכל הקבוצות הקטנות והקהל שלה הוכיח שאפשר גם אחרת. שלום תקווה על האליפות ההיסטורית ועל העתיד המחכה לצפוניים בעונה הבאה

סוף סוף זה קרה. למרות משחק ההכתרה הלא מרשים שקיבלנו, קשה להאמין שמישהו יזכור לכמה הזדמנויות קרית שמונה הגיעה הערב מול הפועל תל אביב ועם כמה חלוצים היא שיחקה. הדבר היחיד שנזכור מהערב היא האליפות ההיסטורית של הקבוצה הקטנה והצנועה מהצפון.

התואר הזה נותן תקווה לכל כך הרבה קבוצות שגילו שגם ללא תקציבים גדולים וקהל שמגיע לכל המשחקים, עדיין אפשר לעשות דברים יפים, ואפשר אפילו לזכות בלי להתבייש באליפות, שמבחינת הדרך והנתונים שלה שונה מאליפויות קודמות.

זו אליפות שיש עליה קונצנזוס, של קבוצה שאין לה יריבות מושבעות לאורך השנים, מעיר שכל המדינה ליוותה אותה בשנים הקשות של המתיחות הבטחונית, ואין ספק שכל מי שראה את תמונות השמחה מקרית שמונה הערב, שמח בשבילה.

גם מבחינה מקצועית האליפות הזו שונה מקודמותיה, כי גם בלי להבקיע מספר שערים ראוי לקבוצה אלופה, הקבוצה של רן בן שמעון הצליחה בדרכה והשיגה פער בלתי מחיק חמישה מחזורים לסיום העונה, וזה הישג ראוי להערכה.

לקרדיט עליו זכאים כל השותפים לתואר- הצוות המקצועי, ההנהלה, השחקנים וכמובן הקהל שליווה אותם, שזכאי למחמאות רבות על ההתנהגות המופתית במהלך המשחק, בניגוד לתמונות המוכרות מאוהדי הכדורגל הישראלי שאנחנו רואים בכל שבוע, ובמיוחד בדקות האחרונות בהן האוהדים נמנעו מלהתפרץ למגרש ולהפריע למשחק, והתנהגו כמו קהל שמיומן באירועים כאלה.

אז קרית שמונה צברה לעצמה המון סימפטיה על המגרש ומחוצה לו, אבל שאף אחד לא יטעה - עם כל הסופרלטיבים, בשנה הבאה לא הולך להיות לה קל. יש קושי רב בלהביא את אותם שחקנים לאותה יכולת לאורך זמן, ואין ספק שהקיץ לא יהיה שקט במועדון גם מבחינת סגירת חוזי השחקנים מול איזי שרצקי, כי המשא ומתן לפני ואחרי זכייה באליפות הוא שונה.

גם להחלפת המאמן תהיה משמעות רבה בגלל הקשר החם וההדוק של בן שמעון לשחקנים. רן גם היה מחובר חזק לעיר בשנים האחרונות, ולמאמן שיגיע במקומו לא יהיה קל להיכנס לנעליו, ובנוסף לכך קבוצות כמו הפועל תל אביב, מכבי תל אביב ומכבי חיפה לא יוכלו להרשות לעצמן שלא להתחרות על התואר עונה נוספת, כך שמי יודע מתי נוכל להגיד את המשפט 'קרית שמונה אלופת המדינה' פעם נוספת.

צפו בקרית שמונה עושה את העבודה וזוכה באליפות

בן שמעון הזיל דמעה, שרצקי הודה למאמן העוזב

תמונת מחזור מיוחדת של כל כוכבי האליפות הטריים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully