וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "אני אוהב את כל מה שעשיתי פה"

המאמן חגג. הקהל שר: ”תישאר, תישאר”. שרצקי בטקס: ”תודה לבן שמעון”. בדש: ”אולי האליפות הגדולה בהיסטוריה”

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

עירוני קרית שמונה זכתה הערב (שני) באליפות ישראל לראשונה בתולדותיה. הקבוצה הצפונית סיימה ב-0:0 את משחקה הביתי מול הפועל תל אביב, ואחרי הפספוס מול בני יהודה בשבוע שעבר, זכתה הפעם לחגוג עם אוהדיה את הרגע הגדול בהיסטוריה של הספורט בעיר, כשהיתרון בפסגה עומד על 16 נקודות בעוד שבקופה נותרו 15 בלבד. רן בן שמעון ואיזי שרצקי שמו בצד את המחלוקות וחגגו יחד עם השחקנים. יש אליפות.

אדריאן רוצ'ט שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
תזכרו את היום הזה. שחקני קרית שמונה עושים היסטוריה/ברני ארדוב

קרית שמונה עשתה את הבלתי ייאמן בעונתה הרביעית בלבד בליגה הבכירה, והפכה לאלופה ה-13 בישראל מאז קום המדינה. בזכות הזכייה הזו היא תשתתף בקיץ במוקדמות ליגת האלופות, כשעל הקווים יעמוד גילי לנדאו שצפוי להחליף את בן שמעון בעמדת המאמן.

המאמן המאושר רן בן שמעון התקשה למצוא את המילים והתבונן בקהל ששר לו: "תישאר, תישאר". בן שמעון רק הצליח למלמל: "אני גאה במה שעשינו. סיום שמח לעונה, הכל ממקום של אושר, אני אוהב את כל מה שעשיתי פה, דרך מדהימה. כל כך הרבה סיפוק וגאווה".

לאחר שנרגע מעט, הוסיף המאמן: "אני רוצה להישאר נאמן לאמת. העונה הזו היא אוסף של רגעים, לא היה רגע אחד שהיה גדול מהשני. בכל שבוע יצרנו רגע מיוחד חדש".

בן שמעון סירב להתייחס ליחסים עם הבעלים ואמר: "אנחנו צריכים ליהנות עכשיו מכל רגע. האליפות הזו מתוקה וכיף גדול. זו הייתה אליפות לאורך דרך ומגיע לנו ברגע הזה ליהנות ולשמוח ולא להסתכל על שום דבר שלילי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רן בן שמעון מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"העונה הזו היא אוסף של רגעים". בן שמעון/ברני ארדוב

עם שריקת הסיום, שחקני קרית שמונה פרצו בשמחה ספונטנית, רצו לכל עבר ויצרו מעגל עם המאמן רן בן שמעון, בו קפצו ושרו. לאחר מכן, המאמן הוביל את חניכיו להודות לקהל, שחגג ביציעים וסירב ללכת הביתה. שחקני קרית שמונה עלו לקבל את מדליות האליפות ואדריאן רוצ'ט הביא עימו את סלאח חסארמה לרגע המרגש מכל, הנפת צלחת האליפות, כשברקע הזיקוקים מאירים את השמיים. השחקנים גם הם שרו למאמן להישאר כשיו"ר ההתאחדות אבי לוזון ואחריו הבעלים איזי שרצקי נטלו את המיקרופון ופנו אל השחקנים ולקהל.

שרצקי אמר: "תודה רבה לקהל. אתם קהל תענוג, שבא לכל משחק. כשאומרים שלקרית שמונה אין קהל, צריך להבין שבבלומפילד מה שהיה פה הערב זהה ל-150 אלף אוהדים. אני רוצה להגיד תודה גדולה לרן בן שמעון על העונה הנפלאה שעשינו איתו".

לאחר מכן, הוסיף הבעלים: "נעשה הכל כדי להיות קבוצת צמרת גם בעונה הבאה. נעשה הכל כדי להתחזק לקראת העונה הבאה. כבר במחנה אימונים בתחילת העונה האמנו שאנחנו יכולים לזכות באליפות. נעשה הכל כדי לשדרג את הקבוצה ואני מאמין שתהיה קבוצה מצוינת בשנה הבאה. יהיו לנו עוד שלושה שחקנים ברמה גבוהה מאוד. חוץ משחקנים, יש פה צוות ואנשים ברמה גבוהה מאוד. אני משוכנע שזה לא היה חד פעמי".

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מבטיח לשדרג את הקבוצה. שרצקי/אדריאן הרבשטיין

לאחר החגיגות על כר הדשא, עברו השחקנים לחגוג בחדר ההלבשה, שם רקדו בלי חולצות, השפריצו מים לכל עבר ושמחו עם מוזיקה בקולי קולות. גם המאמן רן בן שמעון היה אחד הקורבנות של המים ו"חטף" מקלחת רצינית משחקניו.

אחד הסיפורים המצחיקים נרשם לאחר שברק בדש נשבע שברגע שהאליפות תובטח הוא יעשה קרחת ואילו שמעון אבוחצירא הזכיר לו את העניין, אך בדש סירב בצורה נחרצת.

גם שרצקי זכה למקלחת שמפניה ועוד לפני שהוא נכנס לחדר ההלבשה, הוא קיבל התרעה להחביא את הפלאפון בגלל חגיגת המים והשמפניות. רביד גזל שפך בקבוק מים על המאמן בן שמעון, כשזה ניסה להתראיין למצלמות בתוך חדר ההלבשה ואווירת השמחה לא נרגעה.

השחקנים כולם ביקשו להבהיר כי הם נהנים מהרגע ולא חושבים על העונה הבאה, גם לא על ליגת האלופות. בן שמעון צעק להם: "יש לנו עוד חמישה משחקים", אולם השחקנים גדעו אותו מיד ושרו: "הלילה הלילה שמחה גדולה הלילה". רוצ'ט וסולארי התעטפו בדגלי ארגנטינה ושרו: "קאמפיונה, קאמפיונה".

שמעון אבוחצירא ושחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
חגיגה גדולה הלילה/אדריאן הרבשטיין

החלוץ ברק בדש אמר: "זה הרגע הכי מאושר בקריירה שלי. אי אפשר לתאר את זה במילים. הגשמתי חלום ואין מאושר ממני. כבר שבועיים אני עם דמעות בעיניים. מגיע לכל הקבוצה כל הכבוד, נתנו עונה אדירה. זו האליפות הכי גדולה בהיסטוריה. באנו בלי יומרות לאליפות, באנו קטנים ויצאנו גדולים. אני מאושר. אני עדיין לא מעכל. זה חלום שמתגשם. לי באופן אישי, אני הכי שמח שיש. אני מתרגש מאוד. אחרי שעבר סיבוב וניצחנו כבר את כל הגדולות זה החדיר בנו אמונה. היה לנו הרבה ביטחון גם אחרי שהגדלנו את הפער מהמקום השני".

אלעד גבאי: "זה רגע מרגש, זו פעם ראשונה ומקווה שלא אחרונה. אני רוצה להודות למועדון הזה שבזכותו הגעתי לאן שהגעתי. כמובן לרן בן שמעון, ואני אמשיך לעבוד קשה ובעזרת השם נעניק הרבה נחת לעיר הזאת. נלך לחגוג עכשיו, ואולי עם כל החגיגות והיין שיישפך ייפתר העניין בין רן לאיזי".

חלוץ אחר של הקבוצה שמעון אבוחצירא הוסיף בהתרגשות: "זה הרגע הכי מאושר בקריירה שלי. אני רוצה להודות לבורא עולם שנתן לי את הזכות להגיע למעמד הזה. עברתי הרבה דברים בקריירה. להגיע מכזה מקום לאליפות זה מדהים. עבדנו קשה כל השנה וכולם ראו הערב כמה נלחמנו וכמה עשינו. אני שמח מאוד שהאליפות אצלנו".

אדריאן רוצ'ט אמר: "בשבוע שעבר נגד בני יהודה התעסקנו בעיקר באירוע ולא במשחק". הקשר רביד גזל הוסיף: "יש לי אליפות בחיפה, אבל זו מתוקה, עשינו משהו נדיר". הבלם איתן טיבי: "לא שיחקתי באליפות בבית"ר והשנה הייתי שותף אז זה מתוק. עכשיו הולכים לחגיגות" ושלומי אזולאי, שחוגג אליפות שנייה ברציפות, סיכם: "אם היו אומרים לי לפני שנתיים שיהיו לי שתי אליפויות הייתי צוחק. האליפות פה קשה לעיכול".

הבלם הוותיק סלאח חסארמה אמר: "שנה כל כך יפה, מתוקה, זה דבר חלומי עבורנו והיסטוריה עבור העיר והכדורגל הישראלי. בא לי לשמוע את ההמנון של ליגת האלופות, זה מרגש מאוד, אז בואו נמשיך את זה".

שוער עירוני קרית שמונה דני עמוס אמר: "עבדתי הרבה על הצד המנטאלי שלי, עבדתי התקדמתי ואני שמח. יש לי קשר מצוין עם ההגנה והרבה מהשחקנים פה היו איתי בנוער. אין אצלנו אגו, אנחנו ביחד, אנחנו קבוצה. מגיע גם קרדיט להתקפה כמובן. יש פה חבורה נהדרת של שחקנים מצויינים ואנחנו נהיה חזקים גם בעונה הבאה. נתחזק לקראת העונה ואנחנו יודעים שהכל משתנה. כרגע זה לא הזמן להתעסק בזה. לכל משחק שנעלה עד סוף העונה ניתן את המקסימום. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק עד סיום העונה. זה האופי של הקבוצה ובגלל זה הגענו לאן שהגענו".

מנכ"ל המועדון יוסי אדרי: "היו לי הרבה רגעים מאושרים בכדורגל, אבל זה הכי מאושר. תנו לי ליהנות מהרגע. היום זה היום הכי חשוב מבחינתנו".

אוהדי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
יום ענק לצפון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully