וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: 1:2 למכבי תל אביב בסדרת הגמר

הצהובים הגיעו למשחק שלישי מלחיץ מול הפועל מטה אשר, אבל ניצחו 0:3 (21:25, 19:25, 21:25) והם במרחק ניצחון מאליפות

מכבי תל אביב, הדאבליסטית בארבע העונות האחרונות של הכדורעף הישראלי ומחזיקת הגביע הנוכחי, הגיע היום (שני) מאוד לחוצה למשחק הביתי של בסדרת הגמרעף מול הפועל מטה אשר. הצהובים אומנם ניצחו את המשחק הראשון בסדרה, אחרי קרב גדול בהדר יוסף, אולם במשחק השני, בנעמן, הם הובסו בצורה בלתי שגרתית עבורם ובשני הצדדים ידעו שהמשחק השלישי עשוי להכריע את גורל הסדרה המסקרנת הזו כולה.

אין ספק שהצהובים חווים עונה פחות טובה מאשר בעונות הקודמות והם גם עברו איזושהי נפילת מתח לאחר שהודחו ברבע גמר גביע האתגר האירופי. אלא שבכל פעם שהם נדרשים לכך, השחקנים של זהר בר נצר יודעים לגייס את כל הניסיון והשקט הנפשי שלהם כדי להשיג תוצאות וכך היה גם הפעם.

המערכה הראשונה הייתה צמודה בחלק הראשון שלה, אבל בליץ של המארחת סידר לה יתרון קל בחלק השני של המערכה וניצחון 21:25. המערכה השנייה כבר הייתה הרבה יותר נוחה, מכבי הובילה בפער ניכר וסיימה אותה ב-19:25. המערכה השלישית שוב הייתה צמודה, כשמכבי מובילה כל הזמן, אבל האדומים לא נותנים למשחק ללכת לאיבוד. בסופו של דבר, מכבי לקחה גם את המערכה הזו, אחרי 34 דקות ארוכות מאוד עם 21:25 וניצחה את המשחק כולו 0:3, בדרך ליתרון 1:2 בסדרה ומרחק ניצחון אחד מאליפות.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully