וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד נצמדה לפסגה

ניצחון 1:3 על עירוני בת ים סידר הביא את לוד לשוויון נקודות עם הפועל רמת גן. 0:1 חשוב למכבי באר שבע על הכח רמת גן

אחרי יום שישי המטורף, שחרץ גורלות רבים בליגה הלאומית, העונה הסדירה מגיעה היום (שני) לסיומה הרשמי, עם שלושה משחקים בין הקבוצות שכבר ידעו באיזה פלייאוף הן ישחקו עוד לפני שהמחזור יצא לדרך. מכבי באר שבע, שממש לא מוכנה לוותר על מקומה בליגה, השיגה 1:2 ענק בחוץ על הכח רמת גן והפער ביניהן צומק בחסות הקיזוז לשלוש נקודות בלבד, לאחר שעמד על 10 לפני המשחק. מכבי הרצליה איבדה נקודות יקרות עם 0:0 ביתי ומאכזב מול הפועל נצרת עילית שמתחת לקו האדום. התוצאה החשובה של היום מגיעה מכיוונה של בני לוד, שעשתה את העבודה ובזכות ניצחון 1:3 בחוץ על מכבי בת ים, השוותה את מאזן הנקודות שלה לזה של הפועל רמת גן שבמקום הראשון.

הכח רמת גן - מכבי באר שבע 2:1

מנפלאות הקיזוז. הכח ידעה שניצחון נוסף, שני ברציפות, יקרב אותה לעונה נוספת בליגה, עוד לפני תחילת הפלייאוף. מצד שני, מכבי באר שבע, שאחד מחמשת ניצחונותיה הבודדים עד כה היו בסיבוב הקודם מול הסגולים, אומנם הגיעה למשחק בפער של עשר נקודות שלמות מהכח, שניצבת מעל לקו האדום, אבל ידעה שניצחון, יחד עם הקיזוז, יצמק את הפער לשלוש בלבד ויפתח הכל מחדש. בדקה ה-56, שוער המארחים אריק ינקו ראה את הכרטיס האדום ובאר שבע ניצלה זאת עד תום ואלירן אפריאט כבש כעבור חמש דקות. הניצחון הושלם עם שער של זוהר חוגג, שלוש דקות לשריקה. עומר רפס רק צימק בתוספת הזמן. עכשיו, לשתי הקבוצות מצפה מלחמת הישרדות בחמשת המחזורים הקרובים.

מכבי הרצליה - הפועל נצרת עילית 0:0

גם הרצליה קיוותה שהקיזוז יעזור לה וניצחון היה מציב אותה מרחק ארבע נקודות בלבד מהפסגה, אבל דווקא מול נצרת עילית, שנמצאת מתחת לקו האדום, ההרצליאנים נפלו עם תיקו מאופס ומאכזב. עבור הרצליה, מדובר ב-0:0 תשיעי העונה! עבור האורחים, מדובר במשחק שביעי ללא ניצחון והמצב שלהם ממשיך להיות קשה.

מכבי בת ים - בני לוד 3:1

כבר אחרי ההפסד של הפועל רמת גן ביום שישי, ידעו בלוד שזו ההזדמנות הגדולה שלהם להידבק אל האורדונים במקום הראשון, רגע לפני שמתחיל הפלייאוף העליון. לשמחתם, הם פגשו את היריבה החלשה, שבעצמה "תבלה" בפלייאוף התחתון ותיאבק על חייה בליגה. מוחמד אזברגה כבש בדקה ה-18 והעלה את האורחים ליתרון ומוראד אבו ענזה הבלתי נגמר הכפיל מהנקודה הלבנה, חמש דקות להפסקה. רן בן שמעון צימק לבת ים בדקה ה-47, אבל ינון ברדה הבטיח ללוד את שלוש הנקודות עם שער בדקה ה-79.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully