וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "נפגוש את ברצלונה הכי טובה שיכולה להיות"

מאמן מילאן מוכן לגומלין רבע גמר האלופות. באיירן תארח את מארסיי, גומז: "להשוות אותי למסי? שיגעון" (ג', 21:45, ספ' 5)

אחרי התיקו המאופס בשבוע שעבר, נראה שהציפיה והמתח לקראת הגומלין רק הלכו והתחזקו ומחר (שלישי) תארח ברצלונה את מילאן ברבע גמר ליגת האלופות. מתח עצום יהיה בקאמפ נואו, בעוד באליאנץ ארינה נראה שבאיירן מינכן בעיקר תנסה להימנע מכרטיסים צהובים והסתבכויות לאחר ה-0:2 הקל בחוץ על מארסיי, ותחייך כל הדרך לחצי הגמר.

מסימיליאנו אלגרי מאמן מילאן. רויטרס
שומר על אופטימיות. אלגרי/רויטרס

ברצלונה - מילאן (21:45, ספורט 5 ו-HD)

ה-0:0 בסן סירו לפני שבוע השאיר את הרוסונרי אופטימיים לגבי הסיכוי שלהם להפתיע ולעלות לחצי גמר ליגת האלופות, כשכל שער שלהם יהיה שווה יותר משער של ברצלונה כמובן. מילאן מגיעה למשחק לא מעודדת במיוחד לאחר 1:1 במחזור הליגה האחרון מול קטאניה בשבת, מה שהקטין את הפער שלה בצמרת האיטלקית לשתי נקודות בלבד, בעוד בארסה ניצחה 0:2 את בילבאו ושמרה על פער 6 הנקודות מריאל מדריד.

אגב, השתיים התחילו את קמפיין ליגת האלופות בדיוק באותו מקום כשנפגשו בקאמפ נואו, כשאחת מהן גם תסיים כאמור את הקמפיין שלה באותו אצטדיון. אותו משחק אי שם בספטמבר הסתיים ב-2:2 דרמטי, תוצאה שמסימיליאנו אלגרי ודאי קונה בשתי ידיים גם הפעם. אם ברצלונה תעלה, היא תרשום הופעה חמישית ברציפות בחצי גמר ליגת האלופות, מה שישווה את השיא של ריאל מדריד, שעשתה את זה בין 1956-1960.

בצד המקצועי, מילאן יצאה למשחק עם אלשנדרה פאטו, שחוזר לסגל לאחר שהיה בארצות הברית ונפגש עם מומחה לגבי פציעה ממנה הוא סובל. החלוץ הברזילאי היה זה שכבש את השער הראשון ב-2:2 בין השתיים במפגש הראשון ביניהן. בברצלונה, צ'אבי עדיין בספק ולא ברור אם יוכל לשחק.

"אנחנו נפגוש את ברצלונה הכי טובה שיש", הזהיר מאמן מילאן מסימיליאנו אלגרי במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, "אנחנו חייבים להיות מוכנים לשחק הכי טוב מבחינת טכנית ומהירות. חשוב לדעת מתי להגן ומתי לתקוף. מילאן משחקת בגומלין ליגת האלופות מול הקבוצה הכי טובה בעולם ועוד בחוץ. בשבילנו זה אירוע מיוחד מאוד".

בלם ברצלונה, קרלס פויול, אמר: "פויול: "אנחנו מחפשים את הניצחון וננסה לפתח את המשחק שלנו נגד קבוצה ענקית. הם מסוכנים. צריך להיזהר לא לחטוף, נצטרך להזיז את הכדור במהרה ולשמור על קצב גבוה. אנחנו משחקים רק בדרך אחת ותוקפים מהרגע הראשון. זה המשחק הכי חשוב של השנה, זה גמר ואסור לעשות טעויות. אי אפשר להילחם גוף מול גוף נגד זלאטן ומבחינה טכנית הוא מצוין. צריך להרחיק אותו מהשער ולמנוע ממנו את הכדור, אבל זו עבודה של כל הקבוצה ולא רק של החוליה ההגנתית".

פפ גווארדיולה ממש לא שקט כמו הבלם שלו: "צריך להתחיל את המשחק במחשבה שמילאן תכבוש מתישהו. אני מרגיש שהם יבקיעו. בגלל זה, אנחנו חייבים לייצר הרבה הזדמנויות. באיטליה, מילאן שולטת במשחקים. אם הם יעשו את זה גם אצלנו, כנראה שאנחנו עושים משהו לא טוב. אני לא בטוח שאנחנו מגיעים בשיאנו למשחק".

באיירן מינכן - מארסיי (21:45, ספורט 5+)

הבווארים כבר עם רגל ושלושת רבעי בחצי הגמר, לאחר 0:2 קליל בסטאד ולודרום במשחק הראשון. לכן, רוב הכותרות בגרמניה עסקו בימים האחרונים בדיווח לפיו אריאן רובן סיכם על הארכת חוזהו עד 2015, כשהחתימה צפויה להתבצע בקרוב. יחד עם זאת, באיירן מינכן, שצימקה את הפער בצמרת הגרמנית לשלוש נקודות, רוצה להשלים את העבודה בצורה חלקה ותעשה את זה עם מריו גומז, שכבש כבר 11 שערים במפעל העונה ורחוק רק אחד ממלך השערים ליאונל מסי.

"אני לא מספיק משוגע כדי להשוות בין מסי לביני, מפני שהוא השחקן הכי טוב שהיה אי פעם ואולי הכי טוב שיהיה", החמיא מריו גומז לארגנטינאי והוסיף: "אנחנו יודעים שיהיה לנו משחק קשה, הרבה דברים מטורפים קורים בכדורגל. ננסה לנצח, אבל זה לא יהיה טיול בפארק. כמו שאנחנו הבקענו שני שערים בחוץ, כך הם יכולים לכבוש שניים כאן". מאמן באיירן יופ היינקס אמר: "נשחק כדי לנצח, כאילו המשחק הראשון הסתיים ב-1:1. יש לנו יתרון פסיכולוגי בזכות התוצאה במשחק הראשון, אבל צריך לזכור שמארסיי ניצחה בדורטמונד 2:3 אחרי שפיגרה 2:0".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully