וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "כולנו כאן פשוט מוקפים באידיוטים"

אחרי 40 הנק' מול הווריירס, כוכב הלייקרס סגר חשבון: "כנראה שאנשים רק נהיים מפגרים עם הזמן". בבוסטון מהללים את רונדו

כל האנשים שהספידו את בוסטון נאלצים לאכול לא מעט כובעים בימים האחרונים, כאשר הסלטיקס לפתע נראים כמו אחת הקבוצות החזקות בליגה - כזו שאף אחד לא ממש רוצה לפגוש בפלייאוף. אמש (בין ראשון לשני) התעללו הירוקים ביריבה המרה ממיאמי, עם 72:91 גדול במשחק שהיה צמוד בחלקיו הראשונים בלבד.

הגורם העיקרי להצגה הגדולה של בוסטון היה פעם נוספת רייג'ון רונדו, שנצץ עם טריפל דאבל ענק של 16 נקודות, 14 אסיסטים ו-11 ריבאונדים. המשחק אמש היה ה-13 ברציפות בו רונדו מסיים עם 10 אסיסטים או יותר, הישג אותו לא רשם אף שחקן בהיסטוריית הסלטיקס עד אתמול. "יש עוד רכזים בליגה, אבל הילד הזה באמת מיוחד", הודה קווין גארנט. "אני מקווה שהעיר והקהל יתחילו להבין מי הוא. לפעמים, מה שהופך אותך לגדול הוא גם מה שגורם לאנשים לשנוא אותך".

גם דוק ריברס הסביר את המשחק המצוין של הרכז שלו: "אחד הדברים שאמרנו לו היום זה שהוא צריך להיות סקורר. לאו דווקא פליימייקר, אלא סקורר. הוא קבע את הקצב בתחילת המשחק, ואז הכל השתחרר". פול פירס, שהוליך את רשימת הקלעים עם 23, הוסיף: "אנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים להתחרות בטובים ביותר. זה מרגיש מצוין.

מנגד, בפעם השניה בלבד בקריירה שלו, לברון ג'יימס סיים משחק ללא אף אסיסט. "זה נדיר", הודה קינג ג'יימס. "אבל כדי להשיג אסיסט צריך לקלוע זריקות", ומאמנו, אריק ספולסטרה, הוסיף: "פשוט לא קלעו. אי אפשר למסור אסיסטים כשלא קולעים". לאחר ההפסד צנחו ההיט למאזן של 12:16 בלבד בחוץ, ולכל המעורבים ברור שמשהו חייב להשתנות. במיוחד לספולסטרה: "זה היה פשוט בלתי מתקבל על הדעת. אנחנו לא מרוצים מזה, ונהיה חייבים לתקן את זה ביחד, איכשהו, בחדר ההלבשה".

לברון סיכם: "ברור שיש לנו הרבה בעיות בחוץ, וכולנו יודעים זאת. אנחנו חייבים להשתפר, להיות יותר חזקים מנטלית. צריך להישאר ביחד ולהבין מה עושים לפני שמתחיל הפלייאוף".

קווין דוראנט לא מחשיב עצמו ראוי ל-MVP

ניצחון מרשים רשמה גם אוקלהומה סיטי, שאמנם פגשה שיקגו נטולת דרק רוז אך בכל זאת ראויה לכל המחמאות על ה-78:92 מול הבולס. "זו היתה ההופעה הגנתית הכי טובה שלנו העונה", החמיא סקוט ברוקס לשחקניו, שכבר הוליכו ב-30 הפרש בשלב מסוים והבטיחו אמש, באופן סופי ורשמי, את מקומם בפלייאוף.

קווין דוראנט, שסיים עם 26 נקודות, המשיך את הקו של מאמנו: "הגברנו את האינטנסיביות שלנו, שיחקנו חזק בכל פוזשן ואנחנו צריכים להמשיך ככה". למרות העונה המצוינת אותה הוא חווה בקבוצה הטובה במערב, הסופרסטאר של הת'אנדר ממשיך להצטנע ולא רואה את עצמו כפייבוריט לתואר ה-MVP: "אני לא רואה את זה קורה. אתה מסתכל על חבר'ה כמו קובי בריאנט, לברון ג'יימס, קווין לאב, דווין וויד. קשה להשתוות למה שהם עושים בכל לילה. לא ממשיך אכפת לי מהפרס הזה, אני פשוט צריך להמשיך לעבוד קשה".

קובי בריאנט עונה למבקרים. ועוד איך עונה

אחת ההצגות הגדולות של הלילה הגיעה מכיוונו של קובי בריאנט, שהתאושש בצורה אדירה ממשחק השפל מול ניו אורלינס כשהוליך את הלייקרס ל-112:120 על גולדן סטייט. הבלאק ממבה הפציץ 40 נקודות (פעם חמישית העונה שהוא קולע 40 או יותר ופעם 112 בקריירה), ו-24 שעות אחרי שהצליח להחטיא את 15 הזריקות הראשונות שלו מול ההורנטס, נדמה כי קובי חזר, ובגדול.

"תמיד מעניין לשמוע מה אנשים אומרים אחרי משחק מסוים, שגמרתי את הסוס וכאלה", אמר בריאנט הלילה ודאג להשתיק את כל מבקריו ומספידיו. "כמות האידיוטים שגרים כאן כבר 16 שנים היא פשוט מדהימה. כנראה שאנשים רק נהיים מפגרים יותר עם השנים. אנחנו מוקפים באידיוטים, כולנו מוקפים באידיוטים. משחק כמו שהיה לי מול ניו אורלינס לא יחזור שוב, כמו שהמשחק בו קלעתי 81 נקודות מול טורונטו לא יחזור שוב", אמר קובי לגדודי העיתונאים שהקיפו אותו.

"הוא לקח את אותן זריקות אתמול כמו שלקח מול ההורנטס", אמר מייק בראון על הכוכב שלו. "יכול להיות שאתמול הזריקות שלו אפילו היו קשות יותר, והן בכל זאת נכנסו".

במהלך המשחק נקע אנדרו ביינום את הקרסול כבר ברבע הראשון, הורד לחדר ההלבשה ולא חזר. הבוקר אמור לעבור הסנטר המצוין בדיקות כדי לאבחן את חומרת הפציעה, אך במועדון לא דואגים ומעריכים כי ביינום יוכל לשוב ולשחק כבר במשחק הבא.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully