וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו והונדורס העפילו לאולימפיאדת לונדון

לקט אמריקה הלטינית: נקבעו המעפילות מקונקקאף. בוקה ג'וניורס עלתה לפסגה בארגנטינה, גאנסו עבד על אוהדי סנטוס

מוקדמות האולימפיאדה

נבחרות מקסיקו והונדורס העפילו בסוף השבוע האחרון לאולימפיאדת לונדון 2012 והן יהיו נציגות ההתאחדות המרכז וצפון אמריקאית ושל הקריביים. השלב המאוחר של מוקדמות האולימפיאדה התקיים בשבוע וחצי האחרון בארצות הברית, כשהנבחרת המקומית הופכת לאכזבה הגדולה ולא צולחת את הבית המוקדם והקל על הנייר אחרי שקנדה ואל סלבדור הקדימו אותה. מקסיקו והונדורס העפילו מהבית המקביל.

בחצאי הגמר הונדורס ניצחה את אל סלבדור 2:3 אחרי הארכה ומקסיקו גברה 1:3 על קנדה. ההעפלה של שתיהן לגמר הטורניר הפכה גם להעפלה שלהן למשחקים האולימפיים. המשחק על התואר יתקיים הערב קנזס סיטי.

הונדורס, שהכדורגל שלה ביסס את עצמו בשנים האחרונות כאחד מהמובילים באזור, העפילה לאולימפיאדה בפעם השנייה ברציפות אחרי שעשתה זאת גם ב-2008. מקסיקו חוזרת לשם אחרי הכישלון המהדהד מלפני ארבע שנים, זה שבעקבותיו הוגו סאנצ'ס שאימן גם את הנבחרת הבוגרת, איבד את משרתו.

ארגנטינה

סנטיאגו סילבה שבר הלילה (בין ראשון לשני) בצורת שערים בת 639 דקות, כבש את הראשון של בוקה ג'וניורס וסייע לה לנצח את אסטודיאנטס 0:3 במשחק צמרת ולעלות למקום הראשון בטבלת הקלאוסורה. סילבה שהגיע מפיורנטינה האיטלקית בינואר, כבש את שערו הראשון במדי הקבוצה ובהמשך גם פאבלו לדסמה ופאבלו מואוצ'ה הצטרפו לחגיגה.

הצמרת בארגנטינה מאוד צפופה ובין המקום הראשון למקום החמישי מפרידות שתי נקודות בלבד. במקום השני מודרגת כעת ניואל'ס אולד בויס של חרארדו מרטינו, שניצחה 0:2 את ראסינג קלוב. טיגרה שהפציעה בשבועות הראשונים, ממישכה לאבד גובה והיא נכנעה 2:1 לארחנטינוס ג'וניורס.

מחזור סוף השבוע בארגנטינה התקיים בסימן 30 שנה למלחמה עם בריטניה על איי המלווינאס או פוקלנד, תלוי באיזה צד אתם. לפני פתיחת כל משחק עמדו האוהדים והשחקנים דקת דומיה לזכר קורבנות המלחמה ובמהלך חלק מהמשחקים נשמעו שירי "מי שלא קופץ אנגלי" ו"המלווינאס הם ארגנטינאים".

ברזיל

הכוכב הגדול של סנטוס, גאנסו - שני רק לניימאר כמובן - ניצל את הראשון באפריל כדי לסדר את אוהדי הקבוצה. הקשר ההתקפי שבין כה וכה מקושר במעבר לאירופה חדשות לבקרים, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "היום אני אומר שלום לאוהדי סנטוס בלב שבור. תודה על הכל!!!".

יחד עם זאת, גאנסו כנראה ריחם על האוהדים הרבים של הקבוצה ואחרי חמש דקות פירסם הודעה נוספת: "אחד באפריל! שיהיה לכם יום מבורך וניצחון גדול מאוחר יותר".

בשעות הערב סנטוס אכן ניצחה את פורטוגזה 0:2 בליגת הפאוליסטה. גאנסו וניימאר לא שיחקו ונחו לקראת המשחק נגד אינטרנסיונאל בגביע הליברטדורס בלילה שבין רביעי לחמישי.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully