וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רנדל: "אנחנו רוצים לחזור ולהאמין בעצמנו"

1.4.2012 / 22:17

פורוורד הפועל ירושלים היה מרוצה אחרי הניצחון על גלבוע/גליל. ליובין: "מוקדם להגיד אם הסתבכנו". בית הלחמי: גאה בלחימה"

הבית העליון של ליגת הכדורסל יצא הערב (ראשון) לדרך, כשהפועל ירושלים רשמה ניצחון חוץ נאה בגן-נר עם 60:65 על הפועל גלבוע/גליל עליון ופתחה מחדש את המאבק על המקום השני בתום העונה הסדירה. בבית התחתון צנחה מכבי חיפה האיומה לתהומות חדשים כששוב איבדה יתרון, הפעם בדרך להפסד 16 ברציפות - 100:99 למכבי אשדוד, בעוד בני השרון/הרצליה הפתיעה את ברק נתניה עם 80:84.

בירושלים היו מרוצים מאוד מהשגת הניצחון החמישי בששת המשחקים האחרונים שלה. "בכדורסל, הכל מתהפך, הכל משתנה", אמר מאמן הקבוצה, שרון דרוקר. "פספסנו הרבה ניצחונות חוץ בהארכה, אנחנו מנסים ללמוד מכל מצב. היה לנו רבע ראשון הגנתי ממש לא טוב, הייתי צריך להשתולל על השחקנים. בסך הכל שיחקנו הגנה טובה, היינו אגרסיביים למעט הרבע הראשון, החבר'ה מאוד רוצים. אמרנו להם שזה סוג של משחק עבורינו שיראה לאן אנחנו מגיעים. אמרתי להם לפני חודשיים או שלושה שאנחנו לא נופלים מאף קבוצה, שאם נקריב גוף ואת הכל, נוכל לנצח, והוכחנו את זה. גליל מקום שני בצדק, אבל באנו לבית שלהם וניצחנו אותם".

בריאן רנדל, שרשם משחק בינוני הערב אמר בסיום: "הרבה אנשים אומרים שהרבע הרביעי הוא המאני טיים, ואם אתה במשחק ברבע הרביעי אתה צריך לתת את מה שיש לך. אני מנסה לשחק 100 אחוז כל הזמן, וברבע הרביעי במיוחד במשחקים כאלה אני מנסה לתת את כל מה שיש לי. חלק מהתפקיד שלי זה לתת אנרגיה, לתת השראה להגנה, והיום די ג'יי הרים אותי ומשם באתי והמשכתי. המיקום שלנו לא חשוב, אנחנו רוצים לנצח כל משחק, אבל אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף כקבוצה, להשתפר בהגנה ובהתקפה, לחזור להאמין בעצמנו. אנחנו רוצים יתרון ביתיות, אבל אתה רוצה שהקבוצה שלך תתחבר, הניצחונות או ההפסדים חשובים, אבל מה שחשוב באמת זה הפלייאוף".

בגלבוע/גליל כצפוי היו מאוכזבים מאוד מהיכולת כמו גם מההפסד. "השחקנים שלנו צריכים לנוח", אמר מאמן הקבוצה, ליאור ליובין. "אף אחד לא יכול לשחק בקצב הזה 40 דקות. רומיאו, דגן וקורטני שיחקו 33 דקות שזה נורמלי. הספסל שלנו תרם היום אבל לא תרם מספיק. שחקנים צריכים לדעת מה אנחנו רוצים להשיג, והיו כמה החלטות שהובילו לאיבוד שליטה על המשחק שלנו, אנחנו רוצים להיות בשליטה, והיו החלטות לא טובות". כשנשאל האם ההפסד סיבך את קבוצתו אמר ליובין: "להגיד כאלה אם הסתבכנו זה מוקדם. אני לא יודע מה יקרה בסופו של היום, לשחק נגד כל קבוצה זה תמיד יהיה קשה. אין לנו שום יתרון אבסולוטי. מה זה הסתבכנו? חשוב לנו יתרון הביתיות לקראת ההמשך".

דני פרנקו: "הפסדנו את המשחק עוד לפני שהגענו אליו"

בני השרון/הרצליה אמנם איבדה את מרבית הסיכויים להעפיל לסדרות הפלייאוף, אך גם זה לא מנע מהקבוצה של אריאל בית הלחמי להשיג הערב ניצחון נאה של 80:84 ברק נתניה. "מגיע קרדיט גדול לשחקנים, אנחנו מאוד קצרים בסגל יחד עם הפציעה של ארז כץ, אני גאה בלחימה שלנו", אמר מאמן השרונים בית הלחמי. "זה לא קל לשמור את השחקנים בריכוז במצב שכנראה לא נגיע לפלייאוף, מגיע הרבה קרדיט לניהול פה בקבוצה, לא מראים לשחקנים שהעונה גמורה ולראיה המשחק היום. השחקנים משחקים כאילו יש על מה וכל עוד יש סיכוי, נמשיך להילחם".

אייזק רוזפלט, שהציג את משחקו הטוב ביותר העונה עם 26 נקודות ו-15 ריבאונדים, הוסיף: "דיברנו כל השבוע שאחרי כל האכזבות בתחילת העונה אנחנו רוצים לשחק טוב בסיום העונה. זה נחמד לשחק ולנצח בבית. הגעתי לכאן בדצמבר, מאמנים התחלפו, שחקנים נפצעו אבל כולנו כל הזמן האמנו אחד בשני, וכשאתה משחק בסיטואציה כזאת עם חדר ההלבשה מגובש - זה עוזר להמשיך. כרגע אנחנו לא דואגים או מסתכלים יותר מדי קדימה, אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק, אני לא יודע אם נגיע לפלייאוף אבל אנחנו רוצים להוכיח שאנחנו שווים יותר מאיפה שאנחנו נמצאים".

מנגד, ניסה דני פרנקו להסביר את ההפסד המאכזב של נתניה: "לדעתי בחצי השני שמרנו מצוין, הסיפור היה בחצי הראשון, באיך שבאנו לפה. הפסדנו את המשחק כנראה עוד לפני שבאנו לפה, שלושת הניצחונות האחרונים גרמו לנו להרגיש טוב מדי ולא ידענו לעשות סוויץ'. אם היינו מנצחים זאת היתה גנבה, אבל עשינו הכל בחצי השני, וזו נקודת האור שאני לוקח מהמשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully