וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר פלייאוף הנשים: אשדוד ורמלה מוליכות 0:1

מחזיקת הגביע המשיכה לדהור ודרסה את הבקעה 56:81, רמלה ניצחה ברמת השרון 60:66 וגנבה את יתרון הביתיות

סדרות חצי הגמר בפלייאוף הנשים יצאו הערב (ראשון) לדרך כשמכבי אשדוד המשיכה במומנטום מהזכיה בגביע, והוכיחה פעם נוספת כי היא הקבוצה החמה במדינה. השחקניות של עדני דגן הביסו בלי בעיות 56:81 את מ.כ. הבקעה ועלו ליתרון 0:1 בסדרה, זאת לאחר שהפסידו מוקדם יותר העונה פעמיים לשחקניות של רפי בוגטין במהלך העונה הסדירה. המשחק השני ייערך ביום חמישי הקרוב.

אחרי פתיחה צמודה יחסית ברחה אשדוד עם רבע שני מוחץ של 12:27, ועלתה ליתרון של 19:40. ברבע האחרון הפער כבר צמח עד 45:74 ומשם, מיותר לציין, הבקעה כבר ממש לא הצליחה לחזור. בריטני דנסון הצטיינה בשורות המנצחות עם משחק סולידי של 20 נקודות, כשפלאנט פירסון המצוינת סיימה עם 8 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. תמרה יאנג סיימה עם 14 ומירב דורי עם 13. בשורות הבקעה רק אמנדה סטיבנסון, ניישה תומפסון וג'נה סמית' קלעו בספרות כפולות - 10 נקודות כל אחת.

חצי הגמר השני בין אלקטרה רמת השרון ועירוני רמלה היה כבר הרבה יותר צמוד, ובסיומו חגגה האורחת ניצחון חוץ גדול וגנבה את יתרון הביתיות. המשחק השני ייערך ביום רביעי. רמת השרון פתחה טוב יותר, ואחרי רבע ראשון צמוד טסה קדימה ברבע השני וכבר הוליכה 18:31. אלא שהדאבליסטית לא אמרה נואש, נגסה בפער לאט לאט, ועלתה לרבע המכריע בפיגור 46:44 בלבד. המהפך של רמלה הושלם ברבע האחרון, ולאחר שזו הוליכה 58:59, 3:49 דקות לסיום, היא הידקה את ההגנה, עצרה את רמת השרון על שתי נקודות בלבד, יצאה לריצת 2:7 והשיגה ניצחון גדול במשחק. ליקו ווילינגהאם הצטיינה עם 23 נקודות, טנישה רייט הוסיפה 17 ולייני סלווין סיימה עם 14 ו-9 ריבאונדים. מנגד, 24 נקודות של ג'יה פרקינס לא הושיעו את סגנית מחזיקת הגביע.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully