וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "הבגרות של רוני תעזור לנו במרוץ האליפות"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד החמיא לחלוץ שלו וינסה לפתוח פער של חמש נקודות מסיטי כשיפגוש את בלקבורן (ב', 22:00, ספ'1)

מנצ'סטר יונייטד אומנם נותרה רק עם הליגה ברשימת התארים האפשריים עבורה העונה, אבל היא בהחלט נראית בדרך הנכונה לאליפות מספר 20 בתולדותיה ושנייה ברציפות, בעיקר לאור הקריסה של היריבה העירונית סיטי, שמאבדת גובה בשבועות האחרונים ואמש (שבת), גירדה 3:3 ביתי מסנדרלנד. יונייטד תוכל להגדיל את הפער מהתכולים לחמש נקודות בפסגה, אם תנצח את משחק החוץ שלה מחר מול בלקבורן (ב', 22:00, ספורט 1 ו-HD).

הקבוצה של סטיב קין זוכרת טוב מאוד את המפגש הקודם שלה מול השדים האדומים. אז, הגיעו הרוברס מהמקום האחרון בטבלה לאולד טראפורד והיממו את יונייטד עם 2:3 אדיר בזכות צמד של איגביני יעקובו, שיפתח בחוד גם מחר. בלקבורן כבר טיפסה מעל לקו האדום מאז, אבל היא נמצאת במקום הבטוח רק בזכות הפרש שערים ונואשת לנקודות. יונייטד תחסר את נאני הפצוע, אבל היא מקבלת בחזרה להרכב את ריו פרדיננד, שהחלים מפציעה.

מי שעוד יפתח בהרכב של השדים האדומים הוא ווין רוני, שהושעה ממשחק ההפסד ההוא מול בלקבורן. פרגוסון עסק בחלוץ שלו היום ואמר עליו: "הוא משחק מצוין. הוא בן 26 ותמיד כששחקנים מגיעים לאמצע שנות העשרים שלהם הם מתבגרים. הם לומדים לשלוט בעצמם והניסיון שלהם עוזר. הבגרות של רוני תעזור לנו במרוץ האליפות". לגבי המשחק הצפוי וסיפור האליפות, אמר פרגוסון: "אנחנו יודעים באיזו מהירות דברים משתנים בכדורגל. כל הקבוצות שנפגוש עד לסיום נלחמות על חייהן וזה יהיה קשה. אף פעם לא היה לנו פשוט לשחק במגרש של בלקבורן".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully