וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה סיימה ב-1:1 מול הופנהיים

פנדל של הונטלאר בדקה ה-80 עזר לרויאל בלוז לחלץ נקודה מול הקבוצה של מרקוס באבל. האנובר ניצחה 1:2 את גלדבאך

המחזור ה-28 בבונדסליגה נפתח כבר לפני יומיים (שישי) עם הקרב המרתק בין דורטמונד לשטוטגרט שנגמר ב-4:4 מדהים, ונמשך אתמול עם כמה הפתעות ומשחקים מעניינים, כשאחד מהם גם היה זה ששלח את רובין דוט הביתה מלברקוזן. הערב (ראשון) נערכים שני המשחקים, כמיטב המסורת, כשהראשון הוליד מיני הפתעה כשהאנובר הטובה ניצחה 1:2 את מנשנגלדבאך ועלתה למקום החמישי. במשחק השני סיימה שאלקה ב-1:1 בחוץ מול הופנהיים והגדילה את הפער מהקבוצה של לוסיאן פאברה לשלוש נקודות.

הופנהיים - שאלקה 1:1

נראה שהקבוצה של הוב סטיבנס עדיין לא התאוששה מההפסד 4:2 לבילבאו ביום חמישי האחרון וגם היום נראתה לא במיטבה וסיימה ב-1:1 מול הופנהיים בחוץ. שאלקה, שאיזנה רק בדקה ה-80 בזכות פנדל של קלאס יאן הונטלאר, הגדילה את הפער שלה מגלדבאך הרביעית לשלוש נקודות וצימקה לשש מבאיירן השנייה.

הקבוצה של מרקוס באבל עלתה ליתרון בדקה ה-30 לאחר שלארס אונרשטאל הכשיל ברחבה את סוון שיפלוק. סיאד סליחוביץ' כמובן בעט את הפנדל ועשה את זה בצורה נהדרת כדי לקבוע 0:1. הרויאל בלוז עמדו בלחץ שהפעילה הופנהיים ולא ספגו את השני. בדקה ה-80 זה גם השתלם. צ'ינדו אובאסי, שפגש את האקסית, הוכשל ברחבה על ידי אנדראס בק. מי אם לא קלאס יאן הונטלאר בעט את הפנדל וקבע 1:1. להולנדי זהו שער הליגה ה-23 העונה והוא משתווה למריו גומז מבאיירן מינכן בראש טבלת הכובשים.

האנובר - מנשנגלדבאך 1:2

הקבוצה של מירקו סלומקה ספגה שער דרמטי וכואב במיוחד מול אתלטיקו מדריד ברבע גמר הליגה האירופית ביום חמישי, אבל נראה שזה לא פגע בה יותר מדי והיא תגיע לגומלין ביום חמישי במצב רוח מצוין אחרי 1:2 על מנשנגלדבאך. האנובר רשמה ניצחון שני בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, כשגם בין לבין היא מפסידה 2:1 לבאיירן מינכן המצוינת בחוץ. הקבוצה של לוסיאן פאברה סוגרת משחק שישי ברציפות מהם היא מנצחת רק באחד. כעת נותר לה בעיקר לגונן על המקום הרביעי בו היא נמצאת במרחק 10 נקודות מהאנובר עצמה.

המחצית הראשונה הייתה מאופסת ובדקה ה-57 הצליחה האנובר לעלות ליתרון כשקונסטנטין ראוש מצא את דידייה יא קונאן, שבעט פנימה את ה-0:1. בדקה ה-76 מצאה הקבוצה המקומית את השני כשהפעם זה היה בנגיחה את מאמה בירם דיוף הלוהט לאחר בישול של יאן שלאודראף. גלדבאך הצליחה לצמק כעבור שתי דקות בזכות שער של הבארד נורדטבייט הנורבגי לאחר בישול של חואן ארנגו, אך זה לא הספיק לה כדי לחלץ אפילו נקודה.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully