וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-מ.ס. אשדוד: יניב קטן חוזר להרכב

הקפטן יפתח אצל הירוקים, בוקולי לא בסגל. ורטה בהרכב האורחת, שרוצה לחזור למסלול הניצחונות (ב', 19:00, ספ'1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מ.ס אשדוד, בשמה הנוכחי, לא ניצחה מעולם את מכבי חיפה בקרית אליעזר. הניצחון האחרון של אשדוד שם היה שייך לעירוני אשדוד, שניצחה 2:3 ב-1 באוקטובר 1994.

* הניצחון הזה זכור מאוד בעיקר בשל הרצף המרשים שרשמה חיפה עד אז. אשדוד קטעה רצף של שנה וחצי ו-45 משחקים בהם הירוקים לא הפסידו בבית. אלון חרזי ורוני לוי כבשו.

* בשמונת המשחקים האחרונים בהם חיפה אירחה את אשדוד גוסטבו בוקולי כבש ארבעה שערים, שזה מאזן בהחלט נדיר לברזילאי. רק שני שחקנים נוספים מהסגל הנוכחי כבשו מול אשדוד בבית: יניב קטן ומוחמד גדיר.

* אשדוד כבשה שער בכל אחד מחמשת המפגשים האחרונים עם מכבי חיפה ובכל פעם, היה זה כובש אחר. עידן שריקי, דוד רביבו, עידן שדה, ניסו קפילוטו ומשה אוחיון התכבדו בשער נגד הירוקים.

* שני המשחקים האחרונים בין חיפה לאשדוד בקרית אליעזר הסתיימו בתיקו 1:1

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

הקבוצה ערכה היום (ראשון) את ההכנות האחרונות לקראת המשחק. המאמן אלישע לוי צפוי לעלות בהרכב דומה לזה שניצח את בני סכנין, אלא שהפעם חיפה תגיע מחוזקת בקפטן יניב קטן, שחוזר להרכב אחרי השער שכבש בשבוע שעבר בדוחא. יחד עם קטן תורגל חלוץ אחד בחוד, ויאם עמאשה, כשאלון תורג'מן ועידן ורד תורגלו גם הם בחלק הקדמי. סיידו יאיא ודלה ימפולסקי ישחקו בקישור האחורי. גוסטבו בוקולי שנבדק אתמול לא יהיה בסגל.

עלי עוסמאן, שימשיך לפתוח בעמדת המגן הימני, התייחס לאירוע האלים אתמול באצטדיון המושבה בפתח תקוה, במסגרתו נעצרו שני אנשי מכבי פתח תקוה בחשד שהיכו לכאורה את עלי חטיב מהפועל חיפה. "זה לא בסדר שזה קורה, ובטח לא יפה ולא נעים", אמר עוסמאן בפתיחת דבריו. "האנשים שמתנהגים באלימות צריכים להיענש. לא מתפקידי לחנך, יש אנשים שיתעסקו בזה. צריכים להעניש מתפרעים בחומרה". עוסמאן נשאל בין היתר על העונה הקשה שהוא עובר. "העונה עברתי הרבה פציעות, אני האשם העיקרי בכך", אמר המגן. "לא הייתי בא בראש הכי טוב לאימון כדי להתעסק בכדורגל. התעסקתי בדברים אחרים. כשהחלטתי להתעסק בכדורגל חזרתי לעצמי".

לקראת המשחק מחר מול מ.ס אשדוד הוא אמר: "יש לנו כמה גמרים עד הסוף. נבוא הכי טובים ומוכנים כדי לנצח ולתפוס את אחד משלושת המקומות הראשונים כדי להגיע לאירופה. אם לא נגיע לאירופה זו תהיה אכזבה, אבל אני לא חושב שלא נגיע. לא חושב שיש כדורגל בלי חיפה בכלל. אנחנו תמיד מייצגים את ישראל באירופה ואני מקווה שנמשיך לעשות את זה גם בעתיד. אם נציג מול אשדוד את הכדורגל של החודש האחרון, ננצח אותם". לגבי הגרלת הגביע, שזימנה לקבוצה משחק בית מול נצרת עילית בשבוע הבא, אמר: "כל משחק בגביע קשה. אם נתרכז רק בעצמנו ונציג את הכדורגל מהתקופה האחרונה, אז אין מי שיעצור אותנו, עם כל הכבוד לנצרת עילית. אנחנו רוצים מאוד את הגביע. העונה הזאת אפשר לקחת את התואר, ולא חשוב איזה קבוצה נקבל, נצרת עלית או הפועל תל אביב . אני בטח לא מזלזל בהם".

מ.ס. אשדוד:

אחרי פתיחת עונה נפלאה, נפלו האשדודים עד למקום השמיני בטבלה, אולם השחקנים של יוסי מזרחי יודעים שניצחון מחר בקרית אליעזר, יקפיץ את הקבוצה לפחות עד למקום השלישי וגם תוצאת תיקו תשמור אותם בתמונת המאבק על כרטיס לאירופה.

מזרחי יחסר את אדיר טובול המורחק, כאשר חאתם עבד אל חמיד, שסיים בעצמו עונש הרחקה מארבעה משחקים, יפתח במקומו כמגן שמאלי. שחקן נוסף שחוזר לסגל הוא עופר ורטה, החמיץ את המשחק במחזור שעבר בשל כרטיסים צהובים. ורטה יחזור להרכב ויפתח כמגן ימני, בעוד שאפה אמברוז ישוב לתיפקודו הרגיל בקישור האחורי, יחד עם ניר ביטון ובן בוטבול. בחלק הקדמי לא צפויים שינויים, כאשר דוד רביבו יצטרף לעידן שריקי ורוג'רס קולה.

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: יוריצה בוליאט

מעניין מה יזכרו בסוף העונה מהקרואטי, שמוגדר על ידי אנשי כדורגל, פרשנים ועוד כל מיני חובבנים שלא מבינים דבר בכדורגל הקרואטי, כפלופ של העונה הנוכחית. האם הוא יזכה לחסד בעקבות העונה הבינונית של מכבי חיפה, או שייזכר בעיקר בזכות השערים העצמיים שהבקיע לרשת של שראנוב ודוידוביץ'? דבר אחד בטוח: למכבי חיפה יהיה קשה להשתחרר מהחוזה שלו. לא כל יום אתה משלם מיליון יורו ושכר עצום על שחקן סגל נבחרת קרואטיה, שלפי היכולת עד עכשיו לא ברור למה הוא מקבל עדיפות על סארי פלאח ואיציק כהן.

מ.ס. אשדוד: עידן שריקי

למרות שהוא מוביל את רשימת הכובשים של אשדוד העונה, עם תשעה כיבושים, עושה רושם שעידן שריקי לא משפיע מספיק על משחק ההתקפה של אשדוד העונה. החלוץ המוכשר יפגוש מחר את ההגנה ההססנית של מכבי חיפה ותהיה לו אפשרות מצוינת להבקיע בקרית אליעזר ועל הדרך לעזור לקבוצתו לצבור שלוש נקודות יקרות, במאבק הצמוד על הכרטיס לאירופה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; עלי עוסמאן, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, סארי פלאח; סיידו יאיא, דלה ימפולסקי, עידן ורד, אלון תורג'מן, יניב קטן; ויאם עמאשה.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, חאתם עבד אלחמיד, ניר ביטון, אפה אמברוז, בן בוטבול, דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully