וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מורן רוט בספק גם לראשון לציון

1.4.2012 / 17:50

קפטן חולון החלים ממחלת הנשיקה אך נפצע באימון המסכם ועלול להחמיץ את המשחק המסקרן בעיר היין (21:00, 5+ לייב)

המחזור ה-23 (הראשון בבית העליון) בליגת העל יימשך מחר (שני) עם המשחק בין השלישית בטבלה מכבי ראשון לציון לרביעית הפועל חולון (21:00, 5+ לייב). הקבוצה של אפי בירנבוים מגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות, כאשר במשחק האחרון ניצחה את האחרונה מכבי חיפה רק לאחר שתי הארכות. חולון מנגד, שנחה בשבוע שעבר בעקבות ליגת 11 הקבוצות, עשויה להחסיר פעם נוספת את הקפטן מורן רוט, שאמנם התגבר על מחלת הנשיקה אך נפצע באימון המסכם ונמצא בספק למשחק.

היסטוריה ומספרים

* בשני המפגשים בין הקבוצות העונה, ניצחה הקבוצה הביתית. חולון עשתה זאת במשחק רדיוס באשקלון 83:87, וראשון לציון בביתה בסיבוב השני 77:88.

* המשחק יפגיש שלושה מארבעת השחקנים שקלעו הכי הרבה במשחק אחד העונה: רון לואיס (38 נקודות) מחולון מול ג'ו קרופורד (35 נקודות) ודרווין קיצ'ן (34 נקודות) מראשון לציון.

* בעקבות התקופה הלא טובה שלה לאחרונה, ירדה ראשון לציון מהמקום הראשון בספיגת הנקודות למשחק, למקום השלישי, עם 77.2 נקודות בממוצע.

* טזמין מיטשל, שקולע העונה 14.9 נקודות בממוצע למשחק, קלע בשלושת המשחקים האחרונים 22 נקודות בממוצע.

הכנות ושאר ירקות

מכבי ראשון לציון:

הירידה בכושרה של מכבי ראשון לציון מורגשת בעיקר ביכולת של השחקנים של אפי בירנבוים ופחות בתוצאות. מאז גמר גביע המדינה קיימה הקבוצה שישה משחקים, כשרק באחד מהם, מול ברק נתניה, הציגה יכולת שהזכירה את יכולתה מתחילת העונה, אך הפסידה רק פעמיים. הכתומים מגיעים למשחקי הבית העליון עם מטרה ברורה, להבטיח את יתרון הביתיות לקראת רבע גמר הפלייאוף, ולאור היכולת שלה במשחקים האחרונים, יודעים בעיר היין שמשחקי הבית יהיו מפתח חשוב להשגת מטרה זאת. דרווין קיצ'ן, שסובל מדורבן ברגלו בתקופה האחרונה, ערך השבוע יותר אימונים ממה שהתרגל בתקופה האחרונה, ובראשון לציון אופטימיים לגבי כושרו בחלק האחרון של העונה.

הפועל חולון:

שבועיים עברו מאז שהפועל חולון קיימה את משחק הליגה האחרון שלה, בעקבות העובדה שהסגולים נחו במחזור האחרון. בחולון ניצלו את השבועיים האחרונים על מנת לתת מנוחה לשחקנים, אך גם כדי לנסות ולהגיע בכושר השיא לקראת השלבים המכריעים של העונה. עם זאת, בצוות המקצועי קיים חשש מסויים ששבוע החופש בדיוק לפני התקופה המכריעה של העונה, יוציא את הקבוצה מהמומנטום שהייתה בו, וייקח זמן להיכנס למשחק מול ראשון לציון.

שחקן מפתח: בריאנט דנסטון

שחקן הפנים של דן שמיר, שהיה ללא ספק השחקן הטוב בליגה בסיבוב הראשון, סבל מתקופה לא טובה במהלך החלקים האחרונים של הסיבוב השני, והדומיננטיות שלו ושל הקבוצה כולה נפגעה מעט. דנסטון הוא שחקן חשוב במאבק מול מכבי ראשון לציון ואדריאן יוטר ואת זה ניתן ללמוד מהמספרים שלו בשני המפגשים. בניצחון בסיבוב הראשון קלע דנסטון 12 נקודות והוסיף 13 ריבאונדים, לעומת 6 נקודות ו-5 ריבאונדים של יוטר, ובמשחק בסיבוב השני קלע 8 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים לעומת 12 נקודות ו-9 ריבאונדים של יוטר. אם דנסטון ינצח את יוטר במאבק האישי, חולון תתקרב לניצחון חוץ חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully