וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות לורמוט בהפסד דה חראפשחאפ לניימיכן

הקשר השלים לראשונה משחק מלא, קבוצתו ספגה הפסד שישי ברציפות (2:0). 90 דקות לנאתכו בניצחון קאזאן 0:1 על אנז'י

גילי ורמוט השלים היום (ראשון) 90 דקות במדי דה חראפשחאפ בפעם הראשונה מאז הצטרף לקבוצה, אך קבוצתו נוצחה 2:0 על ידי ניימיכן והיא עדיין שקועה במקום האחרון המוביל ישירות לליגה השנייה. ההפסד היה השישי ברציפות של הסופר איכרים, שכבשו במשחקים הללו שער זכות אחד בלבד.

לאסה שונה הדני, אקס דה חראפשחאפ, כבש את הראשון בדקה ה-12 והחלוץ הצעיר ג'נרו זיפוויק הכפיל בדקה ה-58. בתווך איבדה הקבוצה של ורמוט את הקשר ליאון קאק שהורחק שלוש דקות לפני ההפסקה. במחזור הבא, שיתקיים בעוד שבוע וחצי אחרי חג הפסחא, תארח דה חראפשחאפ את אוטרכט.

* במסגרת הפלייאוף העליון ברוסיה ניצחו ביברס נאתכו ורובין קאזאן 0:1 את אנז'י מחצ'קאלה של חוס הידינק, ועלו למקום החמישי, מרחק ארבע נקודות מצסק"א מוסקבה שבמקום השני. קשר נבחרת ישראל שוב השלים 90 דקות, כשאת השער היחיד במשחק הבקיע אובפמי מרטינס בדקה ה-50.

* בקפריסין, רועי בקל לא שותף בהפסד 2:0 של אלקי לרנקה לא.א.ק לרנקה במסגרת הפלייאוף האמצעי. פראלימני של ניר קלינגר הפסידה 2:1 לאתניקוס, במשחק בו לא שותף עידן שדה.

* אבירם ברוכיאן לא שותף בניצחון פולוניה ורשה 0:3 על שלאסק ורוצלאב. ולדימיר דאבלישווילי, אגב, כבש את השער הראשון במשחק ופולוניה עלתה למקום הרביעי בליגה.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully