וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 1:1 בדרבי בין ולנסיה ללבנטה

ג'ונאס העלה את העטלפים ליתרון, ארונה קונה השווה. אתלטיקו מדריד הביסה 0:3 את חטאפה, סוסיאדד דרסה את ראיו וייקאנו

המחזור ה-30 בלה ליגה נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. אתלטיקו מדריד הביסה 0:3 בדרבי הקטן את חטאפה. בדרבי קצת יותר גדול, ולנסיה ולבנטה נפרדו ב-1:1 מסקרן. בהמשך, ויאריאל המתאוששת תארח את אספניול ואילו ריאל סוסיאדד תפגוש את ראיו וייקאנו בקרב תחתית. מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד תתארח אצל סביליה ביום שני.

אתלטיקו מדריד - חטאפה 0:3

הקולצ'ונרוס עבדו קשה ביום חמישי וכבשו בדקה ה-89 בניצחון 1:2 הביתי על האנובר. הפעם זה הלך יותר חלק בניצחון הליגה הביתי השלישי ברציפות. אדוארדו סלביו, שכבש את שער הניצחון בחמישי, נגח את היתרון בדקה ה-24 אחרי בישול של פליפה לואיס. דייגו כבש בדקה ה-62 ורדאמל פלקאו סגר עניין 13 דקות לסיום עם שערו ה-20 העונה בליגה וה-27 בכל המסגרות. אתלטיקו עולה זמנית למקום השביעי בעוד חטאפה, שהייתה צמודה ליריבתה העירונית לפני המשחק, נותרה במקום ה-10.

ולנסיה - לבנטה 1:1

העטלפים איבדו גובה עם שני הפסדי ליגה ברציפות והם הגיעו לדרבי של ולנסיה אחרי הפסד גם במשחק הראשון של רבע גמר הליגה האירופית מול אלקמאר. גם לבנטה הפסידה את משחק הליגה האחרון שלה והשתיים, שחולמות על כרטיס לליגת האלופות, סיפקו יופי של דו קרב במסטאייה, שהסתיים בחלוקת נקודות.

המשחק נפתח בקצב מצוין ופאחרו המארח רשם החמצה גדולה כבר בדקה ה-11. ולנסיה המשיכה ללחוץ עוד ועוד ובאה על שכרה בדקה ה-34, עם שער יתרון. חילופי מסירות נהדרים הסתיימו בשער של ג'ונאס. אלא שלבנטה הגיבה ובהזדמנות הראשונה שלה במחצית השנייה, ארונה קונה השלים מתפרצת ושלח את הכדור פנימה, כדי לקבוע שוויון בדקה ה-53. עד לסיום, ולנסיה תקפה עם כל הכלים שיש לה, אבל גוסטבו מונואה נתן הצגה והאורחים שמרו על הנקודה היקרה.

תוצאות נוספות:

סוסיאדד - ראיו וייקאנו 0:4
לסוסיאדד: עימנול אגירצ'ה (6), דויד סורוטוסה (31), אנטוני גרייסמן (51), קרלוס ולה (53)

ויאריאל - אספניול 0:0


כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully