וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייסון גיי לא ירוץ 200 מטר בלונדון 2012

אלוף העולם לשעבר ויריבו המושבע של יוסאין בולט בריצות הספרינט, החליט להתרכז בריצת ה-100 בלבד בגלל מצבו

טייסון גיי, הספרינטר האמריקאי הבכיר, הודיע אתמול כי החליט לוותר על ריצת ה-200 מטרים במשחקים האולימפיים בלונדון, והוא מתכוון להתרכז בריצת ה-100 מטרים, שבה שיאו האישי עומד על 9:69 שניות. גיי הסביר בסוף השבוע: "החלטתי לקחת את זה בצורה יותר רגועה כי לא הצלחתי להביא את עצמי לאיכות שרציתי כדי לרוץ את שני המרחקים".

בשנה שעברה גיי נאלץ לוותר על אליפות העולם בדרום קוריאה ובסיום העונה עבר ניתוח ארתרוסקופיה. גיי ורופאיו הודיעו כי הפציעה חלפה, אבל קצב ההחלמה היה איטי, מה שהביא בסופו של דבר להחלטה לוותר על הדאבל בלונדון. גיי אפילו אמר כי יתכן ולא ישתתף בתחרויות עד למבחנים האמריקאים למשחקים האולימפיים שיתקיימו ביוני ביוג'ין. "אולי ארצה להשתתף בתחרות אחת לפני המבחנים, או שאולי פשוט אגיע אליהם. פשוט לא תהיה לי ההזדמנות להתכונן ביותר מדי תחרויות כפי שאני בדרך כלל עושה. הבריאות יותר חשובה מהכל, ואני לא רוצה לסכן את עצמי בשביל תחרויות קטנות".

מאמנו של גיי, לאנס בראומן, אמר שאלוף העולם לשעבר יהיה מוכן למבחנים האמריקאים ביוני. "פשוט אין לו את לוח הזמנים שהתרגלנו אליו, אבל זה בסדר. יש לו מטרות בראש, והוא בקצב הנכון". גיי עצמו התייחס למבחנים, שבהם בדרך כלל משיגים תוצאות אדירות ואמר: "זה ללא ספק יהיה קשה. אני יודע שכל הרצים ירצו לנצח אותי וירצו את המקום בלונדון. אני רוצה לשמור על התואר שלי וכמובן שלהגיע ללונדון". על היריבות עם יוסאין בולט אמר גיי: "זה נכון שכל הזמן אומרים לי שיכלתי להיות שיאן העולם והאיש המהיר בעולם, אבל צריך לחשוב על כך שיתכן ואם יוסאין בולט לא היה קיים, לא הייתי מגיע לרמות של 9.6".

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully