וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון: "למזלנו הליגה חלשה, אחרת היינו יורדים מזמן"

הפועל ראשון לציון כבר מתחילה להשלים עם הירידה אך עדיין אופטימית, בלדוט: "נמשיך להילחם". לחמן רתח על הבלם דיאק

הפועל ראשון לציון בדרך לליגה הלאומית. הקבוצה מעיר היין ספגה אמש (שבת) את הפסדה ה-17 בליגה לאחר שנוצחה 2:1 במגרשה על ידי בית"ר ירושלים, ורק נס או התעלות יוצאת דופן בחמשת המחזורים עד לסיום העונה ימנעו מהקבוצה לרדת לליגת המשנה.

"למזלנו הליגה כאן חלשה, אחרת כבר היינו יורדים מזמן", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט. "אנחנו כל הזמן עסוקים בחישובים ומסתכלים על מה עושות היריבות שלנו, אבל אנחנו בעצמנו משחקים רע מאוד ונראים לא טוב. קשה לי להאמין שנישאר ביכולת הזו, רק אם יקרה משהו באמת לא צפוי נצליח לשרוד", הוסיף הגורם.

בקבוצה השמיעו ביקורת קשה מאוד על משחקו של הבלם הסרבי הצעיר סטפן דיאק, שנראה רע מאוד וביצע את העבירה על אנדריי פיליאבסקי בגינה נשרק פנדל לזכות בית"ר. דיאק אף הוחלף על סף סיום המשחק על ידי המאמן אייל לחמן, שהמשיך להטיח בבלם מילים קשות והאשמות גם על הספסל. הכעס כלפי הבלם היה גדול במיוחד לאור העובדה שהפנדל והעבירה המיותרת הגיעו בדקות בהן ראשון לציון הייתה טובה יותר, שלטה במשחק ונראה היה שהיא קרובה להבקיע.

"יש עוד חמישה משחקים עד לסיום העונה ונצטרך לנצח שלושה או ארבעה מתוכם כדי להינצל", אמר גורם נוסף במועדון. "נכנסנו לבור עמוק מאוד אחרי ההפסד הזה, אבל לא נרים ידיים עד שזה לא נגמר".

"הטעויות האלה שעשינו זה סימפטום של קבוצת תחתית לחוצה", אמר הקשר אסי בלדוט ששימש אמש כקפטן, בעידרם של אוהד כהן ודודו אברהם הקפטנים הקבועים. "ככה נראית קבוצת תחתית שגם ברגעים טובים שלה היא סופגת שערים לא מחויבים. המחצית הראשונה הייתה שקולה ולמחצית השנייה יצאנו חדים ורוב הזמן היינו יותר טובים, אבל קיבלנו פנדל ומיד אחר כך את השער השני. ניסינו לחזור למשחק, אבל כבר היה מאוחר מדי. כל עוד יש נקודות בקופה אנחנו נאמין ונעשה הכל בכדי להישאר בליגה", הוסיף בלדוט.

צפו בבית"ר ירושלים גוברת 1:2 על ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully