וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז ראלי: "ניצחון גדול במשחק לא הכי טוב"

מגן בני יהודה מרוצה: "ננסה להידבק למעלה עד הסוף". גורם במועדון: "נתניה עקצו אותנו פעמיים העונה, גם לנו מותר"

בני יהודה, משביתת השמחות הרשמית של ליגת העל, ניצחה אמש 0:1 את מכבי נתניה שהייתה בתנופה אדירה עם חמישה נצחונות רצופים ונקמה בה על שני ההפסדים במהלך הליגה הסדירה. היה הניצחון השני ברציפות של הזהובים, שחזרו עם שלוש נקודות גם מהמשחק הקודם בקרית שמונה וכעת מרוחקים השחקנים של יוסי אבוקסיס מרחק של נקודה אחת מהמקומות השני והשלישי שמובילים לאירופה בסיום העונה.

"מכבי נתניה עקצה אותנו פעמיים העונה, אז מותר גם לנו לעקוץ אותם פעם אחת", אמר אמש גורם במועדון, לאחר הנצחון המינימלי שהושג משער של דינו אנדלובו בדקה ה-79. "בשני המשחקים הקודמים, נתניה כבשה מולנו בדקות 87, 88 ו-89 אז עכשיו אנחנו שווים להם. החזרנו את הנקודות שהפסדנו להם במהלך העונה הסדירה ועשינו ניצחון חשוב מאוד בקרב על אירופה", הוסיף הגורם.

"היה חשוב לנו מאוד לקחת שלוש נקודות במשחק הזה", אמר עוז ראלי שהיה אחד המצטיינים של הקבוצה. "זה חשוב להמשך הדרך והנקודות האלה יכולות לדחוף אותנו למעלה עד הסוף. אני חושב שעשינו ניצחון גדול במשחק לא הכי טוב ועכשיו ננסה להידבק למעלה עד הסוף. המטרה היא להגיע למקום שיביא אותנו לאירופה בסיום העונה", הוסיף ראלי.

במחזור הבא בעוד שבועיים תתמודד בני יהודה בדרבי נגד הפועל תל אביב, כאשר מהמשחק ייעדרו פיני בלילי ושלו מנשה המוצהבים. בקבוצה מייחסים חשיבות רבה מאוד למשחק נגד האדומים, שיהיה קרב ישיר על המקום לאירופה.

צפו בבני יהודה גוברת 0:1 על מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully