וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי: "סבלתי, היה לי קשה לשבת על הספסל"

קשר בית"ר "התמיכה של הקהל החזיקה אותי". ברק משה: "הוא חתיכת שחקן". אלי כהן: "שייכים לצמרת". פאסוס כנראה ישוחרר

בבית"ר ירושלים התרגלו לחגיגות על כר הדשא ובחדר ההלבשה. הניצחון 1:2 על הפועל ראשון לציון היה החמישי ברציפות של הקבוצה, שקרובה להבטיח את ההישארות בליגה. כובש הצמד ערן לוי כרגיל נשאר אחרון לחגוג עם האוהדים ולא רצה ללכת הביתה. בירידה לחדר הלבשה הוא אמר: "סבלתי הרבה. קשה היה לי מאוד לשבת על הספסל וחיכיתי להזדמנות. הבנתי את אלי כי הוא רצה לייצב את הקבוצה, אבל האמנתי שמגיע לי לשחק ואני יכול לתרום והתמיכה של הקהל החזיקה אותי. בכל המשחקים הם עודדו אותי וגם מחוץ למגרש כל הזמן חיזקו והחמיאו ואין גב חזק יותר מזה של אוהדי בית"ר. עשיתי הכל כדי להגיע לכאן בעיקר בשביל הרגעים האלה שלא כל שחקן זוכה לחוות אותם בעוצמות כאלה".

עד כמה האווירה בבית"ר שמחה? אפילו ברק משה, בחור מופנם בדרך כלל, נכנס לטירוף ולחגיגות ביציע. משה בכלל היה אמור לפתוח כמגן ימני, אך ביום שישי הדברים השתנו. משה: "האמת שכל השבוע תורגלתי מגן ימני, אבל קובי מויאל נפצע ביום שישי אז אלי העביר אותי לקישור. אני אשחק איפה שיבקשו ממני גם בשער, אבל ברור שהעמדה בקישור היא הנוחה ביותר עבורי. היה משחק קשה מאוד כי ראשון באו אגרסיביים ונלחמו אולי על ההזדמנות האחרונה שלהם ואלו הקבוצות שהכי קשה לשחק נגדן. אלי הכין אותנו טוב, באנו גם אנחנו אגרסיביים ועמדנו נכון, לחצנו וחיכינו לתפוס אותם לא מוכנים כדי להבקיע ועשינו את זה. צריך להגיד כל הכבוד לערן לוי שחיכה הרבה זמן להיכנס להרכב וטרף את הדשא היום. הוא באמת חתיכת שחקן ותורם המון לקבוצה".

טלסניקוב: "אני בעננים"

המאמן אלי כהן נשאל על העובדה שבתקופתו הקבוצה עומדת על כמעט 80 אחוז הצלחה (16 מ-21) וצברה חמישה ניצחונות רצופים, דבר שרק קרית שמונה ואשדוד עשו מתחילת העונה, ואמר: "קודם כל אני מחפש קרש לדפוק עליו נגד עין הרע מכל הדברים הטובים האלה. באמת שאני לא מנסה להסביר את הסטטיסטיקה. אנחנו עושים מספרים מדהימים ומהפך ביחס למה שהיה כאן ומגיע קרדיט ענק לשחקנים. בשבוע שהייתה בו אופוריה והיה חשש גדול שזה ישפיע, אבל כשמגיעים אלפי אוהדים בצהוב שחור ומעודדים מהפתיחה אי אפשר להיכנס לאופוריה והמחויבות והטירוף מהר מאוד נראים על המגרש".

כהן המשיך בהתלהבות: "יש לנו סגל של קבוצת צמרת. אפשר היה לראות היום ששלושה שחקנים מרכזיים כמו ריקן, מויאל ופאסוס לא נמצאים ונכנסים ברק משה שעשה עבודה טובה, שי חדד שהיה מצוין וערן לוי שתמיד אמרתי לו שימשיך לעבוד כי אני שומר אותו לפלייאוף והוא חשוב מאוד עבורנו ומאוד משמעותי. שאפו גדול מגיע גם לדריו פרננדס שהפך לבעל הבית באמצע, ראשון לכל כדור ומנווט את המשחק של הקבוצה. פשוט חבורה של גברים שאפשר לסמוך עליהם וזה הדבר הראשון שמאמן רוצה מהשחקנים שלו. יש לנו סגל של קבוצת צמרת מבחינה מקצועית ומנטאלית ומבחינת רמת הכדורגל רק לשם אנחנו שייכים".

כהן התחבק בסיום ליד חדרי ההלבשה עם ז'אן טלסניקוב והשניים התלבטו כמה ימי חופש לתת לשחקנים. טלסניקוב אמר לכהן: "ניתן חופש, אבל בזהירות. שלא יעופו על עצמם ויחזרו טווסים כמו בפעם שעברה". לאחר מכן אמר טלסניקוב: "אני גאה להיות שייך לבית"ר ירושלים, זה הבית שלי. אני בעננים כרגע וקשה לי להסביר מה אני מרגיש עכשיו, זאת ממש הארה עבורי. עבדנו בתקופה האחרונה עם השחקנים על הרבה אלמנטים ושינויים, אך אחד הדברים החשובים שאנחנו מחדירים לכל אחד ואחד מעבר לקטע המקצועי זאת ההבנה איזו זכות זו להיות שייך לבית"ר ירושלים ועד כמה כל אחד ואחד צריכים להעריך את זה. ואני רואה את זה בעיניים, בגוף ובנשמה של השחקנים".

בבית"ר יצטרכו להחליט היום מה לעשות בנוגע ללאונדרו פאסוס והרמוני איקנדה שהושעו מהקבוצה עד להודעה חדשה בשל התנהגות בלתי הולמת. בבית"ר מדברים על כך שהשניים עשויים להיות משוחררים היום מהקבוצה. אלי כהן מתעקש על כך ומן העבר השני נעשו נסיונות להניא אותו מכך. המאמן אמר כי אין סיכוי לכך ומבחינתו השניים סיימו את תפקידם בקבוצה. בסיום המשחק אתמול אמר כהן: "יש איפול על הנושא וכרגע פאסוס לא מורשה להיות חלק מהקבוצה. בימים הקרובים נקבל החלטה ואז כולם יידעו עליה".

צפו ב-1:2 של בית"ר ירושלים על ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully