וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד שביעי רצוף לקליבלנד, הניקס איבדו את לין

ניו יורק התבשרה שג'רמי לין ייעדר שישה שבועות, אבל לא התקשתה מול הקאבס החלשים, 75:91. 4 נקודות לעומרי כספי

קליבלנד המשיכה הלילה (בין שבת לראשון) בהידרדרות שלה, כשרשמה הפסד שביעי ברציפות, 91:75 לניו יורק. הקאבס, ששוב קרטעו מבחינה התקפית, ספגו הפסד עשירי ב-11 המשחקים האחרונים, כשהלילה הם קלעו ב-39 אחוז מהשדה (15 אחוז מהשלוש, 63 אחוז מהעונשין), רשמו 19 איבודים (שהובילו ל-28 נקודות) וסיימו עם 75 נקודות ב-48 דקות, במאזן שמזכיר תצוגות יורוליג, ולא של קבוצות NBA מול ההגנה של הניקס. גם היעדרותו של כוכב הקבוצה קיירי אירווינג (פצוע בכתפו) לא יכולה לתרץ את היכולת של קליבלנד החלשה.

עומרי כספי המשיך ביכולתו הבינונית, כשסיים עם 4 נקודות ב-16 דקות. הישראלי פגע רק ב-1 מ-4 מהשדה (0 מ-2 מהשלוש, 2 מ-2 מהעונשין) והוסיף 5 ריבאונדים וחסימה אחת. בחודש האחרון הממוצע של כספי הוא 5.6 נקודות למשחק.

ניו יורק עלתה למשחק במצב רוח מדוכדך, לאחר שהתבשרה שג'רמי לין ייאלץ לעבור ניתוח בברכו, והוא ייעדר שישה שבועות נוספים. אחרי שאיבדה גם את אמארה סטודומאייר, ניו יורק נאלצת להסתדר בלי שני שחקנים מרכזיים שלה, ובכל זאת מצליחה לשמור על הפער ממילווקי בקרב על המקום בפלייאוף. מי שלוקח פיקוד הוא ג'יי-אר סמית שקלע 20 נקודות אליהן הוסיף 9 ריבאונדים ו05 חטיפות. כרמלו אנתוני קלע 19 נקודות ב-7 מ-14 מהשדה, ושוב נראה יציב. טייסון צ'נדלר עזר להם עם 14 נקודות ו-12 כדורים חוזרים.

תופעת ג'רמי לין מרתקת הרבה יותר ממה שחשבתם

לשאר משחקי הלילה ב-NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully