וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפילוטו: "זה חלום לחזור כך מפציעה"

בלם הפועל עכו חגג שער מול רמת השרון וחזרה למגרשים אחרי היעדרות ממושכת: "הניצחון הזה כנראה משאיר אותנו בליגה"

אנחת רווחה גדולה מאוד נשמעה אתמול (שבת) בהפועל עכו אחרי שסוף סוף אחרי חמישה משחקים רצופים, הקבוצה שבה לנצח. הקבוצה של אלי כהן, שסבלה מלא מעט חוסר מזל בשבועות האחרונים, השיגה ניצחון שני ברציפות על עירוני ניר רמת השרון 0:2 אחרי שניסו קפילוטו ויובל שבתאי הבקיעו את השערים. כעת עכו רחוקה שמונה נקודות מהקו האדום, מה שמקרב את הקבוצה להבטיח כמעט רשמית עונה נוספת בליגת העל.

קפילוטו, ששב בשבוע שעבר לסגל והפעם עלה בהרכב אחרי היעדרות ממושכת בשל פציעה, סיפר בסיום: "היה לנו חשוב מאוד לבוא למשחק ולנצח כדי לסיים עם כל הלחץ שסבלנו ממנו בשבועת האחרונים. אני שמח ששיחקנו טוב ולא ספגנו שערים. קשה לי לשים את האצבע על ההבדלים בין המשחק הזה למשחקים האחרים שבהם הפסדנו. ניסינו לשחק חכם ומסודר וזה עזר לנו".

לשאלה האם עכו הצליחה להבטיח עונה נוספת בליגת העל בזכות הניצחון, השיב הבלם: "זה נראה שנשארנו ושאין סיבה לדאוג, אבל אנחנו נמתין עם זה עד שזה יהפוך להיות רשמי. בכל מקרה, הניצחון הזה משאיר לנו הרבה אוויר ומוציא את הלחץ. אני שמח כי עכשיו נוכל להמשיך לשחק משוחרר". באופן אישי, קפילוטו היה מרוצה מאוד מהקאמבק ומהשער החשוב שכבש, ואמר: "זה חלום לחזור ככה. אני עוד צריך לחזור לכושר, אבל בהחלט מרגיש הרבה יותר טוב".

הפועל עכו בוואלה! ספורט

הפועל עכו ניצחה 0:2 את עירוני רמת השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully