וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה 0:2 את עירוני רמת השרון

מערכת וואלה! ספורט

31.3.2012 / 19:47

המארחים הבטיחו כמעט בוודאות עוד עונה בליגה הבכירה, לאחר שקפילוטו (18) ושבתאי (74) כבשו מול הקבוצה של פייגנבוים

ניצחון החוץ האחרון של עירוני רמת השרון מול הפועל עכו היה בנובמבר 2007, אז עשתה זאת עם 0:3 בעילוט כשהקבוצות עוד בילו בליגה הלאומית. השריד היחיד בשתי הקבוצות מאותו משחק הוא שוער עכו דודו גורש, שהערב (שבת) מנע מרמת השרון לכבוש ושמר על הניצחון 0:2 של הפועל עכו במסגרת הפלייאוף התחתון. ניסו קפילוטו חזר לאחר פציעה ארוכה ונגח בדקה ה-18, יובל שבתאי המחליף הכפיל בדקה ה-74. עכו עלתה למקום התשיעי אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, הבטיחה כמעט בוודאות עוד עונה בליגת העל ונקמה ברמת השרון שהדיחה אותה מגביע המדינה.

האורחים פתחו טוב ובדקה ה-12 כמעט עלו ליתרון. אוגניין דמיאנוביץ' קיבל כדור עומק מברוך דגו, ניצל חור בהגנת עכו ובעט מתוך הרחבה כדור שחלף סמוך לקורה. שש דקות לאחר מכן, במצב הראשון שלה במשחק, עכו עלתה ליתרון. קפילוטו שחזר להרכב אחרי היעדרות בת חודשיים, עלה לכדור הקרן של נבוישה מרינקוביץ', ניצל יציאה רעה של לייבוביץ' ונגח פנימה מארבעה מטרים. בדקה ה-40 דרשה רמת השרון פנדל בעקבות נגיעת יד ברחבה, אך השופט מנשה משיח הורה להמשיך.

שני המאמנים לא ערכו חילופים בהפסקה, ובדקה ה-49 דגו כמעט כבש, אבל דודו גורש עצר אותו. שתי דקות לאחר מכן השוער המצוין גם עצר כדור חופשי של סוויסה ושמר על היתרון של המארחים. מן העבר השני, סטפן שצ'פוביץ' וניקולאס פלצ'וק החמיצו במתפרצות, אבל בסופו של דבר המהירות של המארחים עשתה את ההבדל. בדקה ה-74, חמש דקות לאחר שנכנס כמחליף, יובל שבתאי כבש את השני של עכו. סינטאיהו סלליך רשם מבצע נפלא, עבר גם את השוער וסידר לשבתאי שער קל. זה הספיק כדי לסגור את הסיפור.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, ניסו קפילוטו, משה מישאלוב, אלירן דנין, שגיב כהן, אלכסנדר דוידוב, נבוישה מרינקוביץ' (יובל שבתאי, 69), סינטאיהו סלליך (אדי גוטליב, 88), ניקולאס פלצ'וק (גיא דיין, 79), סטפן שצ'פוביץ'.

הרכב עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', נאור פסר (משה אבוטבול, 51), אבי סופר, עשהאל בן שבת, עמיר נוסבאום (בן בן שושן, 76), גל בראל, יוסי אופיר (בן מלכה, 65), ברוך דגו, אלן מסודי, תומר סוויסה, אוגניין דמיאנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully