וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בו מקאלב מועמד למכבי תל אביב

31.3.2012 / 22:50

הצהובים מעוניינים ברכז של סיינה שקלע 17.3 בממוצע העונה ביורוליג. בלאט אחרי הבקעה: "למעט כמה טעויות, היינו בסדר"

במכבי תל אביב כבר כמעט שכחו מהליגה בעקבות סדרת ההצלבה הלוהטת מול פנאתינייקוס, והערב (שבת) היא חזרה לעניינים עם ניצחון 76:88 על מ.כ הבקעה במשחק דחוי. למרות הניצחון, הצהובים היו רחוקים מאוד מלהרשים, ושוב גילו יכולת בינונית מאוד מחוץ לקשת. עם יכולת שכזאת, אין כל ספק ששחקניו של בלאט עוד עלולים לראות את העונה האירופית שלהם מגיעה לסיומה במידה וייראו כך בעוד חמישה ימים ביוון.

"הבקעה באו ונלחמו וטוב שכך", אמר מאמן מכבי תל אביב, דייויד בלאט. "גם אנחנו, עם כל מה שקורה מסביב עמדנו יפה על המגרש. למעט כמה טעויות היינו בסדר גמור. אני רוצה להגיד תודה רבה לאשקלון ולבקעה, שהסכימו לדחות את המשחקים מולנו בשל ההצלבה, וזה מראה על אחדות". על המשחק החמישי מול פנאתינייקוס אמר המאמן: "זה יהיה משחק על כל הקופה. זו סדרה מאוד מעניינת ונלהבת ובשביל זה באים לראות כדורסל. נצטרך להיות הכי טובים בכדי לנצח".

בתוך כך, במכבי ממשיכים לחשוב על העונה הבאה. די ברור כי דמונד מאלט ות'יאו פפאלוקאס לא ימשיכו במועדון, והצהובים מחפשים למלא את עמדת הרכז, כשהערב נדוע לוואלה! ספורט כי בו מקאלב, שחקנה של סיינה מועמד להצטרף לקבוצה. מקאלב שיחק בעונה שעברה בפרטיזן בלגרד ורשם ממוצעים של 13.4 נקודות, 3.4 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים בממוצע למשחק ביורוליג. בסיינה קפץ מקאלב ל-17.3 נקודות ו-2.6 אסיסטים למשחק ביורוליג, כשהוא קולע 15.3 בממוצע למשחק בסדרה של הקבוצה מול אולימפיאקוס בהצלבה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully