וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "עזבו אתכם מהקלישאות שנשארנו בליגה"

מאמנה של בית"ר ירושלים לא מוכן להשלים עם הקביעה שקבוצתו נשארה בליגה. לחמן: "המחצית השניה הייתה שלנו"

דבר אחד אפשר לומר בוודאות על שחקני ומאמן בית"ר ירושלים - הם מפחדים מהנאחס ולא מסכימים לדבר על הישארות בליגה, וזאת למרות שהקבוצה השיגה הערב (שבת) ניצחון חמישי ברציפות עם 1:2 על הפועל ראשון לציון, שהרחיק אותה עד כדי 7 נקודות מהקו האדום.

מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן, אמר בסיום המשחק: "עזבו אתכם מהקלישאות שנשארנו בליגה. ראיתם את המהפך שמכבי פתח תקוה עשתה. עדיין יש פער ונקודות בקופה. מתחילת העונה הקבוצה עשתה ניצחונות יפים והפסדים גרועים ומכוערים. חשוב לי להחזיר לקבוצה את האופי והסגנון. למרות השינויים התכופים בהרכב מכל מיני אילוצים, יש לנו סגל לקבוצת צמרת. אמרתי את זה גם בפגישה הראשונה עם השחקנים. הקבוצה הזו הייתה חייבת לרוץ בצמרת. יש פה שחקני בית רעבים שמשחקים כדורגל מודרני. ניצחנו קבוצה שנלחמת על חייה, כזו שיודעת שהפסד מוריד אותה ליגה. אני שמח שעשינו משחק טוב. זו קבוצה מאוד שאפתנית שהקהל דוחף אותה. היו משחקים שהשחקנים איבדו את העמדות ורצו להבקיע. הסבלנות הייתה הדרך שהתוויתי לשחקנים".

כובש צמד השערים ערן לוי: "הרבה חיכו מהצד שלי כדי שאני אגיע לבית"ר. קרה מה שקרה, ומי שקרוב אליי יודע. זה כיף לי שקיבלתי את הצ'אנס ולקחתי אותו בשתי ידיים. אני אישית רוצה להקדיש את השערים למשה בן דוד, מאמן השוערים שלנו, שנולדה לו בת. אני לא בעד להגיד שנשארנו בליגה, כי נותרו לנו עוד משחקים קשים. גם אם נישאר בליגה, יבואו קבוצות במטרה להילחם. לא נגיע לפתוח רגליים ואנחנו נרצה לנצח עד הסוף בכדי להמתיק את העונה הזו".

סטיבן כהן, שרשם לא מעט החמצות במשחק אבל נשם לרווחה בזכות חברו ערן לוי אמר: "אנחנו עוד צריכים ניצחון אחד כדי להבטיח את ההישארות. הייתה קצת אופוריה אחרי שעלינו לשבע נקודות הפרש, אבל המאמן דיבר איתנו כדי להוריד אותנו אל הקרקע. ידענו שראשון תגיע אגרסיבית להילחם על החיים שלה, אבל שיחקנו באותה צורה. ידענו שהשערים יבואו כי אנחנו מבקיעים במשחקים האחרונים יותר משער אחד. מבחינה אישית, אני עוד לא יודע מה יהיה איתי בעונה הבאה. אני רוצה לצאת לאירופה, למרות שבית"ר היא תמיד אפשרות טובה בשבילי".

מאמן הפועל ראשון לציון אייל לחמן אמר בסיום המשחק: "לא התעסקנו במחשבות ובניתוחים. נתנו את כל מה שיכולנו לתת. המחצית השניה הייתה מחצית שכולה שלנו. אני מאוד מרוצה מהשחקנים שלנו וצריך לדעת להסיר בפניהם את הכובע. היה פנדל לא מחויב המציאות וזה לא צריך לקרות לנו. בית"ר היא קבוצה מאוד מוכשרת וידענו לעמוד בפניה. עשינו טעויות של ילדים. למרות זאת, הייתה פה הקרבה גדולה. לכל משחק אני רוצה לעלות כדי לנצח. הניתוחים לא יעזרו לנו. אנחנו מתאמנים טוב ורוצים לנצח בכל משחק".

בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 את הפועל ראשון לציון

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully