וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגניישקה רדוואנסקה זכתה בטורניר מיאמי

הפולניה השלימה טורניר ללא שמיטה של מערכה וניצחה 5:7, 4:6 את מריה שראפובה: "מאושרת מאוד, מקווה להמשיך כך"

אגניישקה רדוואנסקה ממשיכה במומנטום הנהדר בו היא נמצאת. הפולניה הנהדרת, שמדורגת במקום הרביעי בעולם, רשמה הערב (שבת) את אחד ההישגים הגדולים בקריירה שלה כשזכתה בטורניר מיאמי היוקרתי. רדוואנסקה ניצחה 5:7, 4:6 את מריה שראפובה הרוסיה, המדורגת במקום השני בעולם. רדוואנסקה, שלא הפסידה אפילו במערכה אחת לאורך כל הטורניר הנהדר הזה מבחינתה והדיחה בדרך גם את ונוס וויליאמס ומריון ברטולי, רשמה זכייה בתואר תשיעי בקריירה שלה ושני השנה לאחר שזכתה כבר בטורניר דובאי.

רדוואנסקה הצליחה לשמור על ההגשה שלה לאורך כל המשחק וגם רשמה שבירה ראשונה במשחקון האחרון של המערכה הראשונה כדי לזכות בה עם 5:7. המערכה השנייה הייתה כמעט זהה לחלוטין, כשרדוואנסקה מצליחה לשמור על ההגשות שלה לאורך כל המערכה ולשבור במשחקון ההגשה האחרון בדרך לזכייה במערכה השנייה, במשחק ובטורניר כולו. אגב, לרדוואנסקה זהו ניצחון שני אי פעם על הרוסיה המצוינת, שהשיגה שבעה ניצחונות בעבר מול הפולניה.

"אני פשוט מאושרת מאוד מאוד שאני מצליחה לשחק את הטניס הטוב ביותר שלי מתחילת השנה. אני רק מקווה שאוכל להמשיך כך", אמרה בסיום הזוכה המאושרת, לעולם לא אצליח להגיש כמו מריה, אבל אני מנסה דברים שונים ומגוונת". מריה שראפובה הוסיפה: "אני חושבת שאגניישקה שיחקה ממש טוב היום, הייתה מאוד עקבית, הצליחה להחזיר עוד כדור למגרש ואני ביצעתי כל הזמן טעות נוספת. היא לא ביצעה בכלל שגיאות. כשהיו לי הזדמנויות בנקודות שבירה, לא ניצלתי אותן. היא הצליחה לנצל את ההזדמנויות שלה".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully