וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: תיקו מול הפועל ת"א יבטיח את האליפות

תהל אלון

31.3.2012 / 16:13

אחרי הניצחון של בני יהודה על נתניה, נקודה תספיק לקרית שמונה כדי לחגוג. 4,000 אוהדים הבטיחו את מקומם במשחק

עירוני קרית שמונה אכזבה ביום שני האחרון את אוהדיה, כשהפסידה בבית לבני יהודה ולא זכתה באופן רשמי באליפות, אבל בקרית שמונה כבר מתכוננים למשחק הבא. יומיים לפני המשחק מול הפועל תל אביב, בהזדמנות השנייה של הצפוניים להבטיח את הזכייה באליפות, ובקופות המכירה נשארו רק מאות בודדות של כרטיסים. כ-4,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם באיצטדיון, ואם הקצב הזה יימשך, נראה כי כבר מחר מלאי הכרטיסים ייגמר.

בקבוצה התבשרו היום באופן רשמי כי תוצאת תיקו מול הפועל תל אביב תבטיח לאישי שרצקי ושחקניו את האליפות ההיסטורית. אם נתניה הייתה מנצחת, עדיין היה נותר לה סיכוי תיאורטי לזכות באליפות, אבל לאור הפער הנוכחי של קרית שמונה מיריבותיה, תספיק לה נקודה אחת ביום שני.

שחקני קרית שמונה קיימו אימון היום רגיל, במהלכו ערכו השחקנים תרגילי כושר ומשחקים פנימיים. המאמן רן בן שמעון בחר לתרגל מערך התקפי עם שלושה חלוצים, אותו ניסה באמצע העונה, ונראה כי יהיו מספר שינויים מההרכב שפתח בהפסד לבני יהודה. בקרית שמונה זוכרים היטב את האכזבה מאותו הפסד, כך שההתרכזות כרגע היא לא בחגיגות הצפויות במקרה של זכייה באליפות, אלא בעיקר בהכנות טקטיות למשחק. מחר תקיים הקבוצה את האימון שינעל את ההכנות.

למרות השמועות על כך ששעת המשחק תשתנה עקב גמר "האח הגדול", נכון לרגע זה לא נראה שיהיה שום שינוי בשעה. גורם בקבוצה הבהיר כי הם לא הגישו בקשה רשמית להזזת השעה.

כמו כן, בקבוצה קיימת דריכות שיא לקראת משחקה הקריטי של קבוצת הנוער (שנמצאת רק 4 נקודות מהקו האדום) ונאבקת על חייה בליגה, המשחק משך קהל רב של אוהדים, כשגם חלק משחקני הקבוצה הבוגרת הגיעו על מנת לתמוך בשחקנים.

בן שמעון נזף בשחקניו: "אתם רוצים להיראות ככה עד סוף השנה?"

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully