וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "אתם רוצים להיראות ככה עד סוף השנה?"

תהל אלון

29.3.2012 / 18:35

מאמן קרית שמונה נזף בשחקניו. ביקוש שיא בעיר לכרטיסים למשחק מול הפועל ת"א, בקבוצה לא יתכננו חגיגות אליפות

עירוני קרית שמונה חזרה היום (חמישי) לאימונים ופתחה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום שני. את האימון בחר רן בן שמעון לפתוח באסיפה נוקבת על היכולת של הקבוצה בהפסד לבני יהודה, בתחילה הראה המאמן את הוידיאו מהמשחק תוך שהוא שם דגש על הטעויות שנעשו ולאחר מכן העביר ביקורת על שחקניו.

"מול בני יהודה לא הנעתם כדור ולא הייתם אגרסיביים", אמר בן שמעון. "בגלל זה נראיתם ככה, תעשו חושבים אם אתם רוצים להיראות ככה עד סוף השנה או לעשות סוויץ' ולהמשיך ליהנות מהמשחקים שנותרו ולהיות ביחד כמו שהיינו עד עכשיו".

בקבוצה החליטו שלא לתכנן הפעם חגיגות אליפות בעקבות המשחק הקודם והבינו כי אם יהיו חגיגות הם יהיו ספונטניות ולא כאלו שמקדימות את המאוחר. מעבר לכך בשל ביקוש שיא החלה היום מכירת הכרטיסים למשחק בנקודות המכירה בעיר, ובמועדון מבקשים מהאוהדים להקדים לרכוש כרטיסים שכן הפעם הקבוצה מחויבת להעביר להפועל תל אביב את יציע האורחים כולו. מחירי הכרטיסים הם 40 שקל לנוער/אישה/ חייל ו-80 שקל למבוגר.

דובר הקבוצה עדי פרג' מסר: "במשחק מול בני יהודה התאפשר לנו להקצות לאוהדינו את מירב המקומות באצטדיון ויחד עם זאת עדיין אזלו הכרטיסים בסמוך לזמן המשחק. בשל אילוצי אבטחה ותקנון ההתאחדות יציע האורחים המכיל כ-1,000 מושבים יוקצו לאוהדי הפועל תל אביב, מה שמפחית משמעותית את כמות הכרטיסים שתוקצה למכירה. על כן נבקש מכלל אוהדינו המעוניינים להבטיח את מקומם, להקדים ולרכוש כרטיסים".

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully