וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיינו של דווין וויד נורה בשיקגו

כוכב מיאמי התבשר שאחיינו נורה בתקרית אלימה והוא מאושפז בבית חולים. וויד: "מטריד. כואב שדבר כזה פוגע לך במשפחה"

האחיין של דווין וויד, כוכב מיאמי היט, נורה בשיקגו, והוא מאושפז בבית חולים. שיקגו, שלאחרונה מסתמנת כאחת הערים המסוכנות בארה"ב, סבלה בליל שישי ממספר תקריות אלימות, ובפרק זמן של שש שעות היו שלוש תקריות שכללו חילופי ירי, בהן נהרגו שני בני אדם ונפצעו 13, ארבעה במצב קשה. לא פורסם שמו של האחיין של כוכב מיאמי או מצבו הבריאותי, רק נמסר שהוא עשוי לעבור ניתוח.

"אתה אף פעם לא מצפה לקבל בשורה כזאת", אמר וויד, יליד שיקגו, לאחר הניצחון הלילה של מיאמי על טורונטו במהלכו קלע 30 נקודות, "בכל פעם שאני חוזר לשיקגו אני מנסה לחשוב איך אפשר לעצור את האלימות בעיר הזאת. כשמישהו מהמשפחה שלך מעורב בכזאת תקרית, זה כואב. אני רק מודה לאלוהים שהוא חי. מודה לאלוהים שתהיה לו עוד הזדמנות".

התקרית החלה כשאדם ירה מרכב מסחרי לעבר חבורה שהתקבצה ליד חנות בדרום העיר, כולם בגיל 16 עד 24. וויד מספר שהוא קרוב מאוד לאחיין המדובר, האחיין הראשון שלו מאחותו הבכורה, שנולד כשוויד היה בן 9. "לא סיפרו לי יותר מדי פרטים כדי לא להסיח את דעתי", אמר וויד, "אבל זה מטריד. ולא רק אותי, אלא את כל הקהילה". כזכור, רק לפני שבוע שחקני מיאמי מחו נגד הריגתו של טרייבון מרטין בן ה-17, שנורה על ידי מתנדב במשמר האזרחי, שירה על הנער רק מכיוון שהלך עם קפוצ'ון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully