וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "מוריניו? לא הולך אחרי אף אחד"

כוכב ריאל הכחיש כי יצטרף למאמן אם זה יעזוב: "ההחלטות שלי לא מתקבלות על בסיס חברות", אך ציין: "הוא הטוב ביותר"

כריסטיאנו רונאלדו נהנה מעונה פנטסטית במדי ריאל מדריד עם 45 שערים בכל המסגרות, אבל הפורטוגלי טוען כי הוא עדיין לא נמצא בשיא הקריירה. בראיון לטלוויזיה הפורטוגלית הוסיף החלוץ בן ה-27 כי הוא מעוניין להישאר בריאל מדריד ושפע מחמאות למאמנו, ז'וזה מוריניו.

"אני מקווה להמשיך לתפוס את הרגע שנה אחרי שנה. לא הגעתי לפיק של הקריירה שלי. הכל יחסי, בעונה הבאה אוכל להיות ברמה מנטאלית גבוהה יותר ולא לכבוש כל כך הרבה שערים. מי שאני היום משקף כל מה שעברתי. הרווחתי כל מה שעשיתי כי אני עובד קשה. שום דבר לא בא במקרה, הכל מאמץ, מחיויבות וקצת מזל".

על עתידו בריאל והשמועות לפיהן הוא עשוי לעזוב עם מוריניו לאנגליה אמר: "יש לי חוזה לעוד שלוש שנים ואני רוצה להישאר ובואו נראה מה המועדון ירצה לעשות. יש לי עונה נפלאה ואני מקווה לסיים אותה בסטייל. מוריניו? אני לא אוהב ללכת אחרי אף אחד. אני הולך בדרך שלי וההחלטות שלי לא קשורות בחברות".

למרות זאת, לחלוץ רק מחמאות על מאמנו: "לפני שפגשתי אותו ידעתי שנסתדר כי העקרונות שלו דומים לשלי. התארים שלו מדברים בעד עצמם. הוא זכה בתארים בכל מקום בו היה ואין הרבה מאמנים שעשו מה שהוא עשה. בגלל זה אני חושב שהוא הכי טוב. כל מאמן גדול צריך להצליח בליגות שונות והוא עשה את זה. הרבה מאמנים נחשבים לגדולים, אבל לא כולם יכולים להצליח במדינות שונות".

גם על אלכס פרגוסון אמר רונאלדו מילים חמות: "הוא נתן לי הזדמנות, חינך אותי, לימד את כדורגל, מנטאליות ואיך להתמודד עם לחץ כשהייתי בקושי בן 18. תמיד אהיה אסיר תודה".

רונאלדו התייחס גם ליורו 2012, בו תפגוש פורטוגל את גרמניה, הולנד ודנמרק בבית המוות: "אנחנו צריכים לבוא עם שאיפות ומנטאליות מנצחת, אחרת לא נשיג כלום. הבית מורכב, אבל יש לנו נבחרת טובה ומאמן טוב. יש לי ביטחון, נעשה צעד אחרי צעד והכל אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully