וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע נקודות לעומרי כספי, קליבלנד הובסה

הפורוורד שיחק 16 דקות ב-121:84 הביתי מול מילווקי והוריד שני ריבאונדים. הבעלים גילברט: "האוהדים ראויים ליותר"

ערב עגום במיוחד עבר על עומרי כספי וקליבלנד. הקאבס הושפלו בבית מול מילווקי עם תבוסה 121:84, ההפסד השישי ברציפות של הקבוצה. הפורוורד הישראלי שיחק 16 דקות וקלע ארבע נקודות בלבד. בנוסף לכל הצרות, איבדה קליבלנד את הרוקי קיירי ארווינג שנפגע בכתף ולא שיחק במהלך כל הרבע הרביעי. הבאקס (27:24), מנגד, שבו לתמונת המקום השמיני במזרח והתקרבו משחק וחצי מהניקס.

אחרי 26:35 למילווקי בסיום הרבע הראשון, האורחים פתחו את הרבע השני בריצת 0:16 שסגרה את הסיפור. הבאקס קלעו ב-57 אחוז מהשדה והפציצו שמונה שלושת רצופות במהלך המחצית הראשונה, בה קלעו 71 נקודות.

היה זה ההפסד הביתי התשיעי מ-10 המשחקים האחרונים של קליבלנד שירדה למאזן 32:17. בסיום המשחק צייץ הבעלים דן גילברט: "אחד מאותם ערבים בהם אני לא יכול למצוא את המילים שיתארו מה אני מרגיש. אוהדי הקאבס ראויים ליותר. הרבה יותר".

כספי, כאמור, סיים עם ארבע נקודות (2 מ-6 מהשדה, 0 מ-4 מחוץ לקשת), הוריד שני ריבאונדים ואיבד כדור אחד. ארווינג הוביל את המפסידים עם 29 באחוזים גבוהים. ברנדון ג'נינגס קלע 28 ומסר שישה אסיסטים עבור מילווקי והוא נעזר ב-20 ו-10 ריבאונדים של ארסן איליאסובה ו-16 של מייק דנליבי.

לאזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully