וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחון לרפאלוב, תיקו למליקסון וביטון

ברוז' גברה 0:2 בפתיחת הפלייאוף העליון על גנק ונצמדה לפסגה. 0:0 מאכזב לוויסלה מול תשעה שחקני המוליכה לגיה

העונה הסדירה בליגה הבלגית הסתיימה והערב (שישי), קלאב ברוז' השנייה וליאור רפאלוב הוציאו לדרך את שלב הפלייאוף העליון במשחק גדול מול גנק, קבוצתו של אליניב ברדה הפצוע.

בבלגיה כזכור, קיימת שיטת הקיזוז וכך התייצבה ברוז' למשחק הערב כשהיא ביתרון שמונה נקודות בטבלה על פני יריבתה ושלוש בלבד פחות מהמוליכה אנדרלכט.

בדקה ה-24, קווין דה ברוין האורח הכשיל את ג'ונתן בלונדל והחלוץ הספרדי ויקטור ואסקס שלח את הכדור החופשי פנימה כדי לעלות את ברוז' ליתרון. כעבור שבע דקות הגיע רגע מפחיד עבור רפאלוב, שפרץ מול שוער גנק לוגן ביילי, נבלם והתנגש בו. שני השחקנים נותרו שרועים על הדשא לאורך כשלוש דקות, עד שרפאלוב התאושש. ביילי נאלץ לנטוש את המשחק ולזלו קטלס נכנס לשער במקומו. גנק הלכה קדימה בניסיון להשוות והניגרי ג'וזף אקפלה עקץ במתפרצת כדי לקבוע 0:2 בדקה ה-62. רפאלוב הוחלף בדקה ה-90.

בפולין, האלופה המאכזבת ויסלה קרקוב פגשה את מחזיקת הגביע המכהנת ומוליכת הטבלה העונה לגיה ורשה. ויסלה, עם מאור מליקסון בהרכב, הגיעה למשחק כשהיא רק במקום השביעי בטבלה, רחוקה מאוד מהצמרת והיא קיוותה לקצור שלוש נקודות.

לצערם של האדומים, ההתקפה שלהם לא מתפקדת העונה והקבוצה כובשת פחות משער למשחק, מה שבא לידי ביטוי גם הפעם. מחצית ראשונה חלשה מאוד הסתיימה עם בעיטה מסוכנת של מאור מליקסון בתוספת הזמן, שכמעט הכניעה את דושאן קוציאק, אבל השוער הדף היטב. בדקה ה-51, יאנוש גול הורחק בצהוב שני ולגיה נותרה בעשרה שחקנים. ויסלה הגבירה את הלחץ ומליקסון סידר עוד מצב טוב בדקה ה-73, שלא הסתיים בכלום, לפני שדודו ביטון נשלח להציל את המצב בדקה ה-76. כעבור שלוש דקות, ארתור ידז'ייצ'יק ספק הכשיל את מליקסון וראת את האדום, אבל גם מול תשעה שחקנים ויסלה לא מצאה את הרשת והסתפקה ב-0:0 מאכזב.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully