וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: רפאל נדאל פרש, אנדי מארי בגמר

השור הספרדי הודיע כי לא יוכל לשחק בחצי הגמר בשל פציעה בברכו: "מתנצל בפני האוהדים". דג'וקוביץ' יהיה היריב בגמר

טורניר מיאמי המרתק מגיע לשלבי ההכרעה שלו, אבל לפחות משחק אחד גדול שתוכנן, כבר לא יזכה לצאת לדרך. הטניסאי הספרדי רפאל נדאל, המדורג 2 בטורניר, הודיע הערב (שישי) על פרישה לפני משחק חצי הגמר שלו מול אנדי מארי, שאמור היה לצאת לדרך בשעה 22:00 שעון ישראל, זאת בשל פציעה בברכו.

השור הספרדי, שנראה נהדר בשלושת משחקיו הראשונים במיאמי, התקשה מאוד לפני שהדיח את ג'ו ווילפריד צונגה ברבע הגמר. לצערו, הוא נאלץ לוותר על חצי הגמר ועל הניסיון לזכות בטורניר, בו הפסיד שלוש פעמים בגמר בעבר, כולל לנובאק דג'וקוביץ' בשנה שעברה. בעקבות הפרישה, מארי הסקוטי דילג כמובן אל הגמר וינסה לזכות בפעם השנייה בטורניר,

כאמור, כבר מול צונגה, נדאל חש כאבים וביקש טיפול מהצוות הרפואי. הוא צייץ בטוויטר: "אני מצטער מאוד בפני האוהדים שלי, אלא שכאן במיאמי ואלה שבכל העולם. אני לא במצב לשחק היום, בגלל הברך". מאוחר יותר נדאל צפוי לכנס מסיבת עיתונאים, בה יסביר טוב יותר לגבי מצבו.

נובאק דג'וקוביץ' יפגוש את מארי בגמר וינסה להגן על תוארו מאשתקד. המדורג ראשון בעולם ניצח 0:6, 6:7 את חואן מונאקו (21). אחרי מערכה ראשונה קלילה, הסרבי נשבר כשהגיש לניצחון במשחק במצב של 4:5, אבל סגר את הסיפור בשובר השוויון ועלה למאזן 0:5 מול הארגנטינאי.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully