וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סטיליאן פטרוב אובחן כחולה בסרטן הדם

קפטן אסטון וילה הבולגרי, סבל מחום במשחק מול ארסנל ובדיקה גילתה לו את הבשורות הרעות. דארן בנט: "המחשבות איתו"

אנגליה עוד לא הספיקה להתאושש מההלם של צניחתו לדשא של קשר בולטון פבריס מואמבה, במשחק הגביע מול טוטנהאם, שכמעט עלתה לו בחייו וכבר הממלכה צריכה להתמודד עם תדהמה נוספת. קפטן אסטון וילה, הבולגרי הוותיק סטיליאן פטרוב, אובחן כחולה בלוקמיה, סרטן הדם ועל פי הדיווחים, המחלה נמצאת בשלב מתקדם.

במהלך משחק הליגה של וילה מול ארסנל בשבת האחרונה, פטרוב חלה בחום גבוה ובסיום המשחק הוא נלקח לבדיקות, שם נתגלתה הבשורה המרה. בוילה מסרו: "אנו מצפים ללמוד עוד על מצבו ומנסים לתמוך בו ובמשפחתו. אנו מבקשים לכבד את הפרטיות של סטיליאן ונחלוק מידע ברגע שנקבל אותו. סטיליאן נאהב מאוד בקרב רבים ואנו באסטון וילה נשתמש בכל האהבה הזו והתמיכה מהאוהדים כדי לשפר את המצב". חברו של פטרוב לקבוצה, דארן בנט צייץ בטוויטר: "חדשות רעות מאוד. נקווה שהוא יחזור לאיתנו בקרוב. המחשבות איתו ועם משפחתו".

מאמנו של פטרוב בסלטיק, ניל לנון, צייץ אף הוא בטוויטר: "הוא יתגבר על זה, כמו שעשה מול כל מכשול שהיה לו בחיים. יש לו לב של אריה". השוער שי גיבן הוסיף: "אני בהלם, אבל כולנו כאן בשבילו. בבקשה אלוהים, עשה שהוא יחלים".

פטרוב, בן ה-32, הגיע לוילה באוגוסט 2006, אחרי שבע שנים וארבע אליפויות במדי סלטיק הסקוטית. הוא גדל בצסק"א סופיה והופיע 105 פעמים במדי נבחרת בולגריה, כשהוא כובש שמונה שערים. בוילה, הוא זכה לסרט הקפטן מהמנג'ר מרטין אוניל ונכנס לליבם של האוהדים, כשהוא זוכה בתואר שחקן השנה של המועדון ושל האוהדים ב-2009.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully