וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "ראול הוא השחקן הספרדי הטוב אי פעם"

מאמן ברצלונה פירגן דווקא לסמל הגדול של ריאל מדריד: "הוא דוגמא לשחקנים מתחילים". לקראת בילבאו אמר: "הם סנסציה"

אנדרס אינייסטה, צ'אבי ועוד מספר שחקנים לא קטן מנבחרת ספרד, אלופת אירופה ואלופת העולם להזכירכם, משחקים תחתיו בברצלונה. האמת, הוא עצמו היה שחקן לא רע בכלל, אבל אם כשמאמן ברצלונה פפ גווארדיולה דיבר על השחקן הספרדי הגדול בכל הזמנים, הוא סיפק תשובה מפתיעה, שקשורה דווקא ליריבה המושבעת ריאל מדריד ולאחד הסמלים הגדולים שלה.

"ראול הוא השחקן הספרדי הכי חשוב בכל הזמנים", אמר פפ על השחקן שכבש אמש (חמישי) צמד בהפסד קבוצתו הגרמנית שאלקה 4:2 לבילבאו ברבע גמר הליגה האירופית, "הזימון שלו ליורו 2012 זה החלטה של ויסנטה דל בוסקה, אבל ראול חשוב מאין כמוהו. הוא השחקן הכי טוב, הוא תמיד היה הכי טוב. השער הראשון שלו מול בילבאו, זה משהו שהוא עשה עשרות פעמים. הוא דוגמא לשחקני כדורגל מתחילים. הוא משחק כל כך הרבה שנים וכבש כל כך הרבה שערים, זה מדהים".

מחר, ממתין לגווארדיולה ולברצלונה דייט לוהט עם הקבוצה שכאמור ניצחה את שאלקה, בילבאו החזקה. עבור הבאסקים יהיה זה משחק שני תוך 48 שעות, אבל גווארדיולה ממש לא מתכוון לזלזל: "הם הסנסציה של אירופה עכשיו ואני מעריך אותם מאוד. הם רצים, נלחמים, מרתקים. הם לא יגיעו עייפים, הם רגילים למאמץ ותמיד כשאתה חושב שהם לא יכולים יותר, הם רק מגבירים את הקצב".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully