וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-מכבי נתניה: הלהיט של הליגה לא רוצה לעצור

הקבוצה מעיר היהלומים בכושר נהדר ותנסה להתקרב לאירופה מול הזהובים, אצלם מרינקוביץ' יחליף את בלילי (ש', 15:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בני יהודה ניצחה העונה ב-73 אחוזים מהמשחקים בהם היא כבשה ראשונה.

* שני המשחקים הקדומים העונה בין מכבי נתניה לבני יהודה הסתיימו בניצחונות של נתניה, 0:1 ו-1:2. מלך שערי הליגה, אחמד סבע, כבש את כל שלושת השערים.

* אגב, סבע כבש חמישה שערים בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

* שלו מנשה כבש בשנה שעברה פעמיים נגד מכבי נתניה, פעם בליגה ופעם בגביע הטוטו. אולי מחר הוא יצליח לכבוש נגדה לראשונה העונה?

* לבני יהודה יש את ההגנה השנייה בטיבה בליגה. הזהובים ספגו 27 שערים, יותר רק מעירוני קרית שמונה.

מפתחות והכנות

בני יהודה:

מעודדת מהניצחון על עירוני קרית שמונה במחזור הקודם, תנסה בני יהודה להמשיך את המומנטום החיובי גם נגד שחקניו של ראובן עטר, בקרב ישיר על מקום שיוביל לאירופה. המאמן יוסי אבוקסיס יערוך שינוי אחד כפוי בהרכב, כאשר ננאד מרינקוביץ' יפתח במקומו של פיני בלילי החולה. בשאר ההרכב לא צפוי שינוי. עוז ראלי ימשיך לפתוח כמגן שמאלי למרות שכפיר אדרי סיים לרצות עונש הרחקה וישוב לסגל. חסן אבו זייד וקסטוטיס איבשקביצ'יוס יפתחו בקישור האחורי, כאשר שלו מנשה, כובש שער הנצחון מול קרית שמונה, ימשיך לקבל קרדיט באגף שמאל.

מכבי נתניה:

לאחר עונה מלאת עליות וירידות, הגיעה מכבי נתניה לשיאה בפיניש, הדיחה את עירוני קרית שמונה מגביע המדינה והיא לוהטת בליגה וממוקמת במקום השלישי, עם הפנים להשגת כרטיס לאירופה. נתניה נמצאת במוטיבציית שיא וכולם מרגישים שהקבוצה היא הלהיט של הליגה היום ולא רוצים שזה ייפסק. אחד השחקנים אמר לקראת המשחק: "כל העונה בכינו וכעסנו על עצמנו, שאנחנו שווים לקרית שמונה ויכולים להתמודד על האליפות, אבל לא עשינו את זה. עכשיו זה הפיצוי. אנחנו חזק בגביע, מקום שלישי בליגה והשם המקצועי של כל שחקן פה רק הולך וגדל משבוע לשבוע, רק שזה לא ייפסק, כי אנחנו בטירוף".

מי שייעדר מהמשחק הוא השוער אמיר אדרי, שסובל ממתיחה חזקה וגיא סאלם יחליפו. בן בנימין תורגל בהרכב, אך ייתכן שטובארנו פינאס יפתח בסופו של דבר במקומו היות ובנימין עדיין מחלים מפציעה. מעבר לכך לא צפויים שינויים בהרכב.

יעמדו למבחן

בני יהודה: גל כהן

ההגנה של בני יהודה ממעטת לספוג העונה, כאשר שלושת הבלמים שלה מציגים יכולת טובה לאורך מרבית המחזורים . מחר יפגוש כהן את מלך שערי הליגה אחמד סבע, והוא יצטרך להיות במיטבו בכדי לעצור את החלוץ שכבר כבש העונה שלוש פעמים מול הזהובים.

מכבי נתניה: פיראס מוגרבי

מוגרבי הפך לשם המדובר של נתניה לקראת הקיץ. הוא משהה את החתימה על חוזה חדש בקבוצה, הגדולות רוצות אותו, הוא בכותרות והשאלה הגדולה היא עד כמה זה ישפיע עליו על המגרש.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, דן מורי, עוז ראלי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

מכבי נתניה: גיא סאלם, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עידו לוי, עמרי בן הרוש, קובי דג'אני, טובארנו פינאס (בן בנימין), ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

בני יהודה בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully