וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשל"צ -בית"ר ירושלים: פאסוס ואיקנדה הושעו

החלוץ והקשר בדרך החוצה מבית”ר. ערן לוי יפתח בהברפלד (ש', 20:00, ספ'1). אצל המארחת: אוהד כהן שוב נפצע, דלל בשער

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בית"ר ירושלים נוצחה בארבעת משחקיה האחרונים באצטדיון הברפלד נגד ראשון לציון ואף לא הבקיעה שער.

* ניצחון החוץ האחרון של בית"ר בראשון לציון היה אי שם ב-10 במרץ 2001. אז זה נגמר 0:2.

* אגב, בית"ר ירושלים שיחקה באותו אצטדיון גם בגביע נגד בני לוד, לא הצליחה להבקיע ב-120 דקות ונוצחה בפנדלים.

* לפני שעבר לראשון לציון בינואר פגש משה בן לולו את בית"ר בגביע הטוטו במדי מ.ס. אשדוד והבקיע צמד (2:2) והוסיף עוד שער במשחק הליגה בין הקבוצות (0:3).

* בפעם הראשונה בה זכה לאמן את בית"ר ירושלים ב-1995/6, אלי כהן הגיע לאחר שנת אימון מוצלחת בראשון לציון.

* בית"ר ירושלים נמצאת ברצף הניצחונות הארוך ביותר שלה העונה - ארבעה ניצחונות.

* ראשון לציון מציגה את ההגנה הגרועה בליגת העל, כשלחובתה 59 שערים, כולל החמישייה שספגה מרמת השרון בשבוע שעבר. נתון מעודד מבחינתה של בית"ר ירושלים, לה ההתקפה החלשה בליגה עם 25 שערים.

מפתחות והכנות

הפועל ראשון לציון:

ראשון תארח את בית"ר ירושלים במשחק שיהיה מבחינתה להיות או לחדול בכל הנוגע להישארות בליגת העל. ההפסד לרמת השרון בשבוע שעבר הוציא המון רוח ממפרשי הקבוצה וכעת ינסו שחקניו של אייל לחמן להשיב את הנקודות האבודות מול הירושלמים שנמצאים בתנופה אדירה.

ההכנות של הקבוצה מעיר היין ספגו השבוע מכה די קשה, עם פציעתו החוזרת של השוער אוהד כהן שהיה מתוכנן לחזור להרכב, אולם נפצע שוב באחד מאימוני אמצע השבוע וכעת הוא צפוי להיעדרות של שבועיים נוספים לפחות. גם הקשר דודו אברהם שהורחק בשבוע שעבר, לא יעמוד לרשותו של לחמן שצפוי להרכיב את ליאור ברטקובסקי או ריף מסיקה בקישור, לצדו של אסי בלדוט שנמצא בכושר מצוין. בחלק הקדמי מתלבט לחמן בין שלושת החלוצים שלו, אם כי נראה שדייויד גומז יקבל בסופו של דבר את חולצת ההרכב ויפתח כחלוץ בודד.


בית"ר ירושלים:

במוקד אימוני בית"ר ירושלים בימים האחרונים נמצאים החלוץ הברזילאי לאונרדו פאסוס והקשר הניגרי הרמוני איקנדה. המאמן אלי כהן מאוכזב מההתנהלות המקצועית של השניים, כאשר פאסוס אף נטש על דעת עצמו את אימון הקבוצה אתמול ובשלב זה השניים מושעים עד להודעה חדשה מהאימונים וכמובן לא יהיו בסגל הקבוצה למשחק מחר. אלי כהן נשמע אומר לאנשי המועדון: "ההתנהגות הזאת לא תעבור לסדר היום, מבחינתי פאסוס גמר ואני לא רוצה לראות אותו כאן". לגבי איקנדה, זה מספר שבועות שהקשר הניגרי מתאמן עם קבוצת המילואים ומבחינת אלי כהן הוא כלל לא רלוונטי לסגל הקבוצה.

מעבר לכך, כהן סובל מבעיות בהרכב לקראת המשחק. את פאסוס צפוי להחליף ערן לוי שנמצא בכושר מצוין, אך מעבר לכך בית"ר תחסר מאוד את אבי ריקן בעמדת המגן הימני ומי שצפוי להחליפו הוא ברק משה. גם קובי מויאל נטש את האימון היום עקב מתיחה עם חשש לקרע בשריר ולמרות שאלי כהן הזמין 19 שחקנים למחר כולל מויאל, ההערכה היא כי הוא כלל לא יהיה בסגל. במידה שמויאל לא ישחק, צפוי שי חדד להיכנס להרכב כמגן ימני כאשר ברק משה יוסט לקישור.

כהן ערך לשחקניו תדריך לקראת המשחק ואמר להם: "ראשון לציון קבוצה שעשתה לכם צרות בסיבוב הקודם, כי באתם לא מוכנים ושילמתם על זה. אסור להוריד רגל מהגז בשום פרמטר, כולם עושים הגנה, כולם עוזרים וכולם יוצאים קדימה ומצטרפים ולא עומדים פאסייביים". כהן גם הוסיף לגבי השערים שהקבוצה סופגת לאחרונה: "ותעשו סוף לשערים המצחיקים שאנחנו סופגים, זה לא מתאים לנו ולכל מה שאנחנו עובדים עליו והגיע הזמן שזה ייגמר לפני שזה יעלה לנו ביוקר". בבית"ר מעריכים כי 3,000 אוהדים ילוו מחר את הקבוצה, אם כי יש חשש כי בעקבות הבריחה היחסית מהתחתית רבים מהם עשויים להישאר בבית. אחד השחקנים אמר היום: "אם הקהל יהיה שאנן זה עשוי להשפיע על השחקנים. לא גמרנו את העבודה".

יעמדו למבחן

הפועל ראשון לציון: אבירן דלל

בהיעדרו של אוהד כהן המנוסה והוותיק יצטרך דלל להתעלות כעת בכל קרבות התחתית שמצפים לקבוצה במהלך הפלייאוף התחתון, כאשר היכולת שיציג תהיה קריטית עבור ראשון לציון שנלחמת על חייה בתחתית ליגת העל. דלל יעמוד מחר מול החלק הקדמי של בית"ר, שמציג יכולת כיבוש טובה בשבועות האחרונים ואם ראשון חולמת על הישארות, השוער בן ה-24 יצטרך להיות במיטבו.


בית"ר ירושלים: ערן לוי

כמה זמן הוא חיכה להזדמנות שלו. רעב בטירוף ורק רוצה להוכיח לאלי כהן שמקומו בהרכב. מחר זאת ההזדמנות הראשונה שלו בהרכב להצדיק את האהבה שהוא מקבל מהיציע והרצון שלו להישאר במועדון בשנים הבאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבים משוערים

הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, קובי מוסא, סטפן דיאק, גל ספיר, עמירן שקלים, אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי, ריף מסיקה, ליאור ברטקובסקי, אסי בלדוט, דייויד גומז (משה בן לולו)

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, אנדריי פיליאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, דן איינבינדר, דריו פרננדס, ברק משה, עמית בן שושן, סטיבן כהן, ערן לוי.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully