וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - בני סכנין: " זה כמו דרבי בשבילי"

חלוץ הצהובים שגדל בנצרת מוכן למשחק (ש', 19:30, אין שידור): "אנחנו צריכים לנצח". קדוסי ואלקיים בהרכב האורחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מכבי תל אביב ניצחה את כל חמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

* כל חמשת הניצחונות האחרונים של הצהובים נגד סכנין היו בהפרש של שני שערים ומעלה.

* מכבי תל אביב לא הפסידה לסכנין ב-15 המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

* ניצחון הליגה האחרון של סכנין נגד מכבי, הושג לפני חמש שנים. חאמד גנאים, איליה יברויאן ומאור בוזגלו היו אחראים ל-2:3 הביתי של סכנין אז.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

מכבי תל אביב תארח את בני סכנין בקרב נוסף על המקום שיוליך לאירופה בעונה הבאה. הצהובים שצברו רק נקודה אחת בשני המשחקים האחרונים וצנחו למקום השמיני, ינסו לחזור למסלול הנצחונות בכדי לשפר עמדות בחלק העליון של הטבלה, ולהשאיר לעצמם סיכוי ממשי להתברג לאחד המקומות שיוליכו לאירופה בסיום העונה.

סאבו פאביצ'ביץ' שהיה אמור לפתוח בהרכב, שוב לא השלים אימון מלא וישאר מחוץ לסגל, כמו גם רוברט פונצ'ץ שסובל ממתיחה בשריר הירך וגם הוא לא יעמוד לרשותו של המאמן. שרן ייני צפוי לשוב לעמדת הבלם, לאחר שתופקד בקישור האחורי במשחקים האחרונים, ואת מקומו במרכז המגרש יתפוס משה לוגסי שיפתח לצידו של גל אלברמן. בשאר ההרכב לא יהיו שינויים, כאשר עומר ורד ימשיך לפתוח בעמדת המגן הימני, בעוד שברק יצחקי, מואנס דאבור, דור מיכה ואלירן עטר ישלימו את החלק הקידמי.

"אני מקווה שאצליח לכבוש מוקדם כמו שכבשתי בפעם הקודמת מול סכנין", אמר החלוץ מואנס דאבור לקראת המשחק. "אני אשמח אם זה יקרה, כי אנחנו צריכים לנצח. לשחק נגד סכנין זה כמו דרבי בשבילי, הרי יש שנאה גדולה בין נצרת לסכנין, אבל בלי קשר אני מנסה לעזור לקבוצה שלי לנצח".

דאבור יודע שהקבוצה לא הבריקה בשבועיים האחרונים, אולם נותר אופטימי לקראת ההמשך: "המחצית שנייה מול הפועל הייתה רעה, אבל ניקח את הדברים הטובים מהמשחק ואת הדברים הרעים נרצה לתקן. אם נשחק משבוע לשבוע ונתרכז כל פעם במשחק ספציפי אז זה יהיה אפשרי לסגור את הפערים ולהשיג את הכרטיס לאירופה".

החלוץ הצעיר שנטל השבוע חלק במחנה האימון של הנבחרת הצעירה נשאל על הפירסומים לגבי מינוי מנהל ספורטיבי זר, כזה או אחר והעדיף להתחמק מתשובה ישירה: "אני חושב שכל אחד מאיתנו השחקנים לא צריך להתעסק במנהל המקצועי, אלא רק להתרכז רק במשחק בשבת. את העתיד נשמור לעתיד".

בני סכנין:

שבוע לא פשוט ומלא עצבים עבר על בני סכנין לאחר ההפסד למכבי חיפה. בקבוצה מאוד חששו מהשאננות לקראת משחק הפלייאוף וההפסד בשבת די ביסס את מחשבות ההנהלה. למרות המאזן הגרוע מול הצהובים מתל אביב, בקבוצה מאוד רוצים לתקן את הרושם מהמשחק מול האלופה היוצאת ולחזור מחר עם ניצחון שגם יבטיח את המשך המאבק על כרטיס לאירופה. כזכור, אתמול במועד האחרון הצליחה סכנין להירשם למפעלים האירופים לאחר שהסדירה חוב של כ-400 אלף שקלים לחיים בנון ולנסטיה צ'ה.

לקראת המשחק, שלומי דורה כל השבוע ניסה להכניס את שחקניו למוטיבצית שיא ואף אמר להם: " אסור לנו להיראות כמו שנראינו מול חיפה. זה הזמן שצריך לקחת את עצמנו בידיים ולשחק את הכדורגל שאפיין אותנו במשך השנה". המאמן מתכנן שני שינויים בהרכב הקבוצה מחר, כשאוהד קדוסי צפוי לשוב על חשבון חאמד גנאים ועודד אלקיים במקומו של מוחמד זבידאת. אגב, בסכנין עדיין ממתינים לתשובת דורה בקשר לעונה הבאה, כשהמאמן הבטיח אחת כזו אחרי חג הפסח.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: שרן ייני

שחקן הכלבו של ניר לוין יפתח הפעם כבלם. ייני כבר הוכיח העונה את יכולתו במרכז ההגנה ואין ספק שעל רקע האפרוריות של מכבי העונה, הוא בהחלט אחד הבולטים שהפגינו יציבות כמעט לאורך כ הדרך. ייני יפגוש מחר את ההתקפה השנייה בטיבה בליגה ואם מכבי עוד חולמת על כרטיס לאירופה, יצטרכו ייני וחבריו לבלום את ההתקפה של שלומי דורה, שכבשה העונה לא פחות מ-49 שערים.

בני סכנין: עידן ויצמן

הקשר שהוסט לעמדת הבלם נתן יציבות של ממש לאורך כל העונה במשחקי הקבוצה, והפך להיות אחד מהברגים החשובים של סכנין העונה. הקבוצה מהגליל נחשבת העונה לאחת מקבוצות החוץ הטובות, אך אם היא רוצה לחזור מחר עם נקודות מבלומפילד היא תצטרך את ויצמן בשיאו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: גיא חיימוב, עומר ורד, ניבאלדו, שרן ייני, יואב זיו, גל אלברמן, משה לוגסי, דור מיכה, ברק יצחקי, מואנס דאבור, אלירן עטר.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, עידן ויצמן, עלא אבו סאלח, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, אחמד קאסום, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully