וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אוסאסונה - ריאל 5:1, ברצלונה - בילבאו 0:2

הבלאנקוס ניצחו מצמדים של רונאלדו והיגואין ושער של בנזמה. הפער נותר על שש נק' אחרי שאינייסטה ומסי חגגו בקאמפ נואו

אחרי שטיילה בניקוסיה במסגרת ליגת האלופות, ריאל מדריד הצליחה הערב (שבת) לרשום טיול קל נוסף עם 1:5 נהדר על אוסאסונה בחוץ. מספר שעות לאחר מכן הבלאנקוס ראו את ברצלונה מתקשה מול בילבאו העייפה והמאושרת מהניצחון הגדול על שאלקה בליגה האירופית, אבל מסיימת עם ניצחון 0:2 שמותיר את הפער בין השתיים על שש נקודות. מלאגה פספסה הזדמנות להתקדם למקום השלישי אחרי שירדה מנוצחת 2:0 על ידי בטיס.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
איזה גול!! בנזמה/רויטרס

אוסאסונה - ריאל מדריד 5:1

אפשר כבר להודיע רשמית וחגיגית: הבלאנקוס אחרי המשברון הקטן שעבר עליהם. ריאל מדריד הביסה 1:5 בחוץ את אוסאסונה, רשמה ניצחון ליגה שני ברציפות והגדילה את הפער בצמרת לתשע נקודות בצמרת, לפחות עד משחקה של ברצלונה מאוחר יותר. כריסטיאנו רונאלדו הוביל עם צמד, גם גונסאלו היגואין כבש פעמיים וקארים בנזמה השלים.

ריאל עלתה ליתרון כבר בדקה השביעית כשכריסטיאנו רונאלדו פרץ נהדר מאגף שמאל והגביה לפינה הרחוקה, שם המתין קארים בנזמה שבעט מהאוויר פצצה לחיבורים בשער שהוא שחזור של שערו המפורסם של מרקו ואן באסטן. הבלאנקוס חיכו עד לדקה ה-37 כדי לכבוש את השני, אבל באמת שהיה כדאי לחכות. רונאלדו בעט טיל אדיר מ-28 מטר היישר לחיבורים וקבע 0:2. השלישי של האורחת הגיע בדקה ה-40, כשהפעם הכובש היה גונסאלו היגואין. אסטבן גראנרו הכניס מסירת עומק נהדרת לארגנטינאי, שהקפיץ מעל שוער המארחת פנימה את ה-0:3.

אוסאסונה קיבלה מעט תקוה בדקה ה-48 כשהגבהה של רוברסיו מצאה את נינו, שנגח מקרוב פנימה את ה-1:3. חשבתם שיש פה מתח? ממש לא. בדקה ה-60 כשכדור חופשי של רונאלדו מצא את הגנת המארחת לא מוכנה וזה 1:4. בדקה ה-77 כבשה ריאל את החמישי כשהגבהה של רונאלדו מצאה את היגואין, שנגח מקרוב את ה-1:5. אם זה לא הספיק לה, אז אוסאסונה נותרה גם ב-10 שחקנים בדקה ה-90 לאחר שרולאנד למאהה ספג צהוב שני.

ברצלונה - אתלטיק בילבאו 0:2

אחרי שחגגו 2:4 נפלא בגלזנקירשן, שחקני בילבאו קיוו להדהים את ברצלונה, אבל כנראה שהעייפות הכריעה אותם. בילבאו עמדה יפה על המגרש בקאמפ נואו, אבל בארסה הייתה נחושה להשאיר את ריאל צמודה אליה בטבלה, וזה בדיוק מה שהיא עשתה.

פפ גווארדיולה, שהתלונן השבוע על משטח הדשא בסן סירו, פגש את המאמן הנערץ עליו, מרסלו ביילסה, ולא ריחם, כשבניגוד למפגש הקודם, שהוכרע עם שער של מסי בסן מאמס לקראת הסיום, הפעם בארסה הייתה תכליתית יותר בדרך לניצחון ביתי עשירי ברציפות בליגה.

עוד לפני תחילת המשחק, הוצג בקאמפ נואו סרטון וידאו של השערים הגדולים של מסי כאות הוקרה להפיכתו למבקיע הגדול של הקבוצה בכל הזמנים. גם אוהדי בארסה הוקירו את ההישג והניפו דגל ענק ביציע שבו נכתב "לאו, אתה ייחודי ונהדר!". במשחק עצמו, החליט גווארדיולה לפתוח עם כריסטיאן טלו לצידם של מסי ואלכסיס סאנצ'ס. אדריאנו שב לעמדת המגן השמאלי והחליף את קרלס פויול, כשחאבייר מסצ'ראנו וג'רארד פיקה פתחו במרכז ההגנה.

כבר בדקה השביעית דני אלבס הכניס כדור לטיאגו אלקנטרה, שנתפס בנבדל והשער לקטאלנים נפסל. אלא שחמש דקות לפני המחצית, מסי הכניס כדור ענק לאנדרס אינייסטה ששעט קדימה, השאיר את בורחה אקיזה מאחור והפציץ את השער של בילבאו מקרוב. מסי, שהבקיע 12 שערים בששת המשחקים האחרונים ונמצא בכושר הבקעה היסטרי למרות שהגנת מילאן הצליחה לעצור אותו ביום שלישי, חזר לעשות את מה שהוא יודע כל כך טוב, ובדקה ה-58 הוא הכפיל את התוצאה מהנקודה הלבנה אחרי שחאבי מרטינס ביצע עבירה ברחבה שחייבה שריקת פנדל. בילבאו הספיקה להחמיץ הזדמנות פז לחזור למשחק עשר דקות לסיום אחרי שפיקה חילץ כדור מהקו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מלאגה - בטיס 2:0

הקבוצה של מנואל פלגריני הגיעה למשחק הביתי בכושר נפלא, אבל אחרי שלא הפסידה בששת משחקיה האחרונים ואף ניצחה בחמישה מהם, היא ירדה הפעם מנוצחת. למרות הידיעה שניצחון שלה יקדם אותה לעבר המקום השלישי, מלאגה נכנעה לבטיס שנלחמת על חייה ומצליחה להגדיל את הפער מהקו האדום לשבע נקודות. רובן קסטרו (39) וחוסה ראמירס (45) הבקיעו את השערים.

משחקים נוספים:

ספורטינג חיחון - סראגוסה 2:1
לספורטינג: סבסטיאן אגורן (49). לסראגוסה: הלדר פוסטיגה (37), לאפיטה (90)

ראסינג סנטאנדר - גרנאדה 1:0
לגרנאדה: גילרמה סיקיירה (89 בפנדל)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully