וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר מיאמי: שראפובה מול רדוואנסקה בגמר

הרוסיה חזרה מפיגור בקרב מתיש מול ווזניאקי, הפולניה דרסה את ברטולי. בגברים: דג'וקוביץ' הסתדר עם פרר ועלה לחצי הגמר

מריה שראפובה עלתה הערב (חמישי) לגמר טורניר מיאמי, אחרי שגברה 6:4, 2:6, 4:6 על קרוליין ווזניאקי. המדורגת שנייה שנעצרה לפני שבועיים בגמר אינדיאן וולס תנסה כעת לנצל את היעדרה של ויקטוריה אזרנקה המותשת כדי להניף את התואר היוקרתי בפלורידה, בגמר בו תפגוש את אגניישקה רדוואנסקה, שדרסה 4:6, 2:6 את מריון ברטולי

שראפובה (2) התקשתה בפתיחה וראתה את ווזניאקי (6) דוהרת ל-4:6 מרשים במערכה הראשונה, אבל הפכה את המומנטום במערכה השנייה בה שיפרה את ההגשות וניצחה 2:6. במערכה המכרעת הרוסיה המשיכה בתנופה ועלתה ל-2:5, וגם אחרי שהדנית התעשתה ושברה בחזרה המדורגת שנייה דאגה לעניינים וסגרה עניין עם 4:6 במערכה וניצחון במשחק כולו בתוך שעתיים ו-34 דקות.

בחצי הגמר השני הסתדרה רדוואנסקה (5) בקלות רבה יותר עם ברטולי (7). הפולניה סגרה את המערכה הראשונה על 4:6 והמשיכה בתנופה במערכה השנייה הקלה עם 2:6 מוחץ, כשנראה שלברטולי לא נותרו כוחות אחרי הסנסציה מול אזרנקה ברבע הגמר.

אצל הגברים נסגרו משחקי רבע הגמר עם ניצחונו של נובאק דג'וקוביץ' (1) על דויד פרר (5) עם 2:6, 6:7 מצוין. הסרבי נתן הצגה במערכה הראשונה והותיר אבק לספרדי העיקש, שחזר לעניינים במערכה השנייה אבל שוב ראה את דג'וקוביץ' מעלה הילוך בשובר השוויון בו ניצח 1:7, בדרך למפגש בחצי הגמר מול חואן מונאקו (21) שהפתיע את מרדי פיש המקומי (8) עם 1:6, 3:6. בחצי הגמר השני יתעמתו רפאל נדאל (2) ואנדי מארי (4).

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully