וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א מוסקבה עלתה לפיינל פור

הרוסים החזקים השלימו את המלאכה בעזרת 71:73 בחוץ על בילבאו, קירילנקו בלט עם 23 נק'. גם אולימפיאקוס עלתה

שלב ההצלבה של היורוליג נמשך הערב (שישי) עם שני משחקים נוספים. צסק"א מוסקבה השלימה את המלאכה והצטרפה אל ברצלונה שכבר הבטיחה את מקומה בפיינל פור. הרוסים גברו בחוץ 71:73 על בילבאו וניצחו את הסדרה, 1:3. בחצי הגמר הם ימתינו למנצחת במשחק מספר חמש בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס. חצי הגמר השני כבר נקבע וייפגשו בו ברצלונה ואולימפיאקוס. היוונים עלו היום אחרי 69:76 על סיינה, שנתן להם 1:3 בסדרה.

בילבאו - צסק"א מוסקבה 73:71

המשחק נפתח בצורה צמודה, כשדאור פישר משאיר את הבאסקים במשחק עם שש נקודות בשש דקות. צסק"א התחילה לשמור וריצת 2:10 כולל נקודות של ננאד קרסטיץ' ואנדריי קירילנקו, העלו את הרוסים ליתרון תשע עם פתיחת הרבע השני. דימיטריוס מברוידיס כבר הוריד למינוס ארבע בלבד, אבל הרוסים שוב הסתערו וקירילנקו כבר הגיע ל-12 נקודות, בדרך ליתרון שיא לאורחים, 28:39 במחצית.

הבאסקים עלו למחצית השנייה בניסיון להציל את העונה, אבל על כל סל שלהם, צסק"א ידעה להשיב באחד מהעבר השני, בעיקר ויקטור חרייאפה שלהט ברבע השלישי. שתי דקות בתוך הרבע הרביעי, קירילנקו כבר העלה את צסק"א ל-14 נקודות יתרון, לפני שארון ג'קסון ואקסל הרוול, בקרב אחרון, צימקו ובילבאו הגיעה עד לפיגור נקודה בלבד, אבל מילוש תאודוסיץ' עמד בלחץ מהקו, ג'קסון החטיא זריקת עונשין בכוונה וקירילנקו לקח את הריבאונד המכריע כדי לגמור את המשחק.

קירילנקו הוביל את צסק"א עם 23 נקודות ו-8 ריבאונדים. רמונאס שישקאוסקאס וננאד קרסטיץ' תרמו 13. ג'קסון סיים עם 19 לבאסקים המאוכזבים, אך גאים.

אולימפיאקוס - סיינה 69:76

הסדרה המצוינת הזו מספקת דרמה אחר דרמה מהרגע הראשון והמשחק הרביעי לא היה שונה. אלופת איטליה הגיעה עם הגב אל הקיר, כשהיא בפיגור 2:1 בסדרה ומול היציעים הרותחים באולם השלום והאחווה בפיראוס.

קייל היינס פתח מצוין ויחד עם ואסיליס ספנוליס השניים קלעו 16 מתוך 21 הנקודות של היוונים ברבע הראשון, אבל סיינה לא הייתה פחות טובה ושלשה של שון סטונרוק קבע 21:21 אחרי עשר דקות. המשחק הצמוד נמשך, כשאיגור ראקוצ'ביץ' ודייויד אנדרסן מעבירים את היתרון לסיינה ואילו אולימפיאקוס רודפת. האיטלקים כבר עלו ליתרון חמש, אבל המארחת חזרה במהרה ובמחצית התוצאה עמדה על 38:39 לאורחים.

הרבע השלישי המשיך להיות צמוד, כשבו מקאלב משאיר את היתרון אצל האורחים, אבל אולימפיאקוס לא נותנת להם להתרחק יותר מדי וסיינה נכנסה אל עשר הדקות האחרונות ביתרון נקודה בלבד. שם, המקומיים השתחררו וסיפקו רבע נפלא, שסחף אותם אל הפיינל פור. היינס וספאנוליס המשיכו לירות, אייסי לואו סיפק נקודות חשובות ושנה אחרי שהודחה על ידי סיינה, אולימפיאקוס נקמה, ניצחה 69:76 ואת הסדרה כולה 1:3.

היינס וספאנוליס סיימו עם 19 כל אחד, אצל סיינה היו אלה ניקוס זיסיס ודייויד אנדרסן שסיפקו 15 נקודות.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully