וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: דרבי בראשון לציון

מכבי והפועל מדורגות במקומות 2 ו-3 ונאבקות על יתרון ביתיות בפלייאוף (שישי, 16:00, ערוץ 5). מכבי ת"א תארח את סביון

המחזור ה-20 בליגת העל בכדוריד יתקיים מחר (שישי), ולאחריו יוותרו רק שני מחזורים עד לסיום הליגה הסדירה, והחלוקה לפליאוף העליון והתחתון, לפני סדרות רבע הגמר וההכרעות בתחתית.

מכבי ראשל"צ, שחוזרת לעצמה בשבועות האחרונים, עקפה ביום שני האחרון את הפועל ראשל"צ, שנוצחה בקרב הצמרת בבית מול המוליכה אס"א ת"א, והיא כבר מדורגת שנייה. הפועל שלישית והשתיים נפגשות מחר (16:00, בית מכבי, שידור ישיר בערוץ 5) לדרבי שעשוי לקבוע בעיקר את יתרון הביתיות בפלייאוף.

מכבי ת"א תנחת מהחלום האירופי לליגה, ואחרי שניצחה ביום ראשון את מאריבור הסלובנית והעפילה לחצי גמר גביע האתגר מול דיומידיס ארגאוס, היא תארח (16:00) את א.ס סביון.
בני הרצליה, שסיימה בתיקו עם סביון ונוצחה שלשום מול רמת השרון, תארח (16:30) את מכבי קרית מוצקין. הפועל אשדוד, סוגרת הטבלה, תנסה לרשום ניצחון שלישי ברציפות, הפעם על רמת השרון (16:00) .

שני משחקים מהמחזור ה-20 יתקיימו ב-15 באפריל, בין נס ציונה לבין חולון, ובין אס"א קסטרו ת"א לבין עירוני רחובות. הסיבה לכך היא יציאת המאמנים, אולג בוטנקו (אס"א) ואסף לוי (נס ציונה) עם נבחרת הנוער לטורניר מוקדמות אליפות אירופה שייפתח מחר בנורבגיה.

נבחרת הנוער של ישראל כאמור תפתח מחר (18:00) את הופעותיה מול נבחרת ספרד החזקה. בשבת (16:00) תשחק הנבחרת מול המארחת נורבגיה, וביום ראשון (12:00) תתמודד מול מונטנגרו. שתי הראשונות בבית יעפילו לאליפות אירופה.

ביום ראשון תמריא גם נבחרת העתודה בדרכה לנורבגיה. היא תגיע קודם לכן לזאגרב, שם תקיים משחק הכנה מול נבחרת קרואטיה כהכנה אחרונה לקראת טורניר מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 20. ביום שישי הבא תתמודד הנבחרת מול סרביה במשחק הפתיחה שייערך בברגן. בשבת תפגוש הנבחרת את המארחת נורבגיה, ויממה לאחר מכן תתמודד מול אוסטריה. שתי הראשונות מהבית יעפילו לאליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully