וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:1 את נירנברג

אריאן רובן כבש (69), אלמוג כהן כמעט השווה, אך באיירן ניצחה בדרבי וצימקה את הפער בצמרת ל-3 נקודות. עוד הפסד ללאוטרן

המחזור ה-28 בבונדסליגה כרגיל מספק לנו דרמות וכדורגל פשוט נהדר. דורטמונד ושטוטגרט פתחו את המחזור עם 4:4 פשוט מטורף, שהזכיר איזו ליגה באירופה מספקת את ההצגות הכי אטרקטיביות. מי שניצלה את אובדן הנקודות הזה של האלופה הייתה באיירן מינכן, שניצחה 0:1 בדרבי הבווארי את נירנברג וצימקה את הפער בצמרת לשלוש נקודות בלבד. קייזרסלאוטרן עשתה צעד נוסף אל עבר ליגת המשנה כשהפסידה שוב, 1:0 בבית להמבורג.

בורוסיה דורטמונד - שטוטגרט 4:4

שבוע וחצי לפני משחק העונה מול באיירן, האלופה הגיעה למשחק מול הקבוצה הלוהטת של ברונו לבאדיה, שרצף תוצאות טובות קירבו אותה למקום שמוליך לאירופה. גם ללא מריו גצה, דורטמונד קיוותה להגדיל את הפער שלה לפחות זמנית לשמונה נקודות מהבאוורים והיא נראתה בדרך לשם לפני שהמשחק הזה קיבל תפנית משוגעת.

השחקנים בצהוב שחור התנפלו על היריבה מהרגע הראשון והגיעו למצב אחרי מצב. בדקה ה-21, רוברט לבנדובסקי כבר עבר את השוער, אבל הבעיטה שלו נהדפה מהקו בנגיחה מצוינת על ידי גאורג נידרמאייר, הבלם האורח. חלפו שלוש דקות וקווין גרויסקרוץ הפציץ את המשקוף, לפני שדורטמונד מצאה את הרשת סופסוף בדקה ה-33. מרסל שמלצר הגביה, סבסטיאן קל הוריד ושינג'י קגאווה, שהקבוצה בדיוק פירסמה שהיא הציעה לו חוזה חדש, הפציץ עם כל הלב פנימה.

גם את המחצית השנייה המארחת פתחה עם לחץ ובדקה ה-48 לוקאש פיזצ'ק מצא את הקורה. חלפו 60 שניות וזה כבר נכנס, אחרי שג'קוב בלשצ'יקובסקי המשיך פנימה הגבהה של מאטס הומלס. בדקה ה-67 גם לשטוטגרט הייתה קורה משלה, מבעיטה של וויליאם קויסט וכעבור ארבע דקות נוספות נידרמאייר הוריד לודאד איביסביץ' והבוסני צימק.

זה לא נגמר שם ובדקה ה-77 ג'וליאן שיבר השתלט על כדור ארוך, עבר שני מגינים ואת השוער וגילגל פנימה כדי להמם את דורטמונד ואוהדיה. חלפו בקושי שתי דקות והמהפך המדהים הושלם, עם שער נוסף של שיבר, הפעם בפצצה שטוחה ברגל שמאל מתוך הרחבה. הפסד מפתיע למוליכה? לא אם זה תלוי בהומלס, שבעט מחוץ לרחבה והשווה בדקה ה-82. שלוש דקות לסיום, היתרון חזר למארחת, אחרי שאיבן פריסיץ' המחליף ירה מהאוויר פנימה כדור קרן שעלה לרחבה וסידר לדורטמונד מהפך משוגע. דורטמונד כבר ראתה את הניצחון בכיס, אבל דקה וחצי בתוספת הזמן, שטוטגרט הצליחה להשיג שוויון נוסף, כשכריסטיאן גנטנר ניצל טעות בהגנה ומצא את החיבורים, כדי לקבוע 4:4 מופלא.

נירנברג - באיירן מינכן 1:0

כנראה שבתקופה כל כך טובה, כמו שהקבוצה של יופ היינקס נמצאת בה כרגע, אפשר לנצח גם כשהיכולת לא משכנעת במיוחד. באיירן מינכן, ללא פרנק ריברי, דויד אלאבה ובסטיאן שווינשטייגר בהרכב, ניצחה 0:1 בדרבי את נירנברג, שם רשם אלמוג כהן 22 דקות. לבאיירן זהו ניצחון ליגה רביעי ברציפות והיא צימקה את הפער מדורטמונד המוליכה לשלוש נקודות בלבד, לאחר שהאלופה סיימה ב-4:4 מדהים אמש.

באיירן כאמור לא הרשימה, עד שבשלב מסוים החליט היינקס לזרוק אל כר הדשא את ריברי ושוויני ומאותו רגע התחילה האלופה הנצחית לשלוט באופן מוחלט במשחק והצליחה למצוא גם את השער המוצדק בדקה ה-69. ריברי קיבל מסירת עומק ובעט חזק, אך רפאל שייפר הדף, רובן הגיע לכדור החוזר ובעט בנגיעה אחת נהדר פנימה את ה-0:1 המוצדק לבאיירן מינכן בדרבי הבווארי.

קייזרסלאוטרן - המבורג 1:0

טוב, נראה שהשדים האדומים בדרכם הבטוחה לבונדסליגה 2. קייזרסלאוטרן הפסידה בבית 1:0 להמבורג, במה שהוגדר כקרב תחתית הכרחי עבור שתי הקבוצות. ללאוטרן זהו הפסד שלישי ברציפות ומשחק 18 ברצף ללא ניצחון. כך אי אפשר להישאר בבונדסליגה, בטח כשכל התחתית מנצחת. הקבוצה של איתי שכטר, שלא נכלל בסגל עקב פציעה, נותרה אחרונה עם 20 נקודות בלבד, כשהמבורג (שער של מרסל יאנסן, 28) מעל הקו האדום עם 30 נקודות.

משחקים נוספים:

אוגסבורג - קלן 1:2
לאוגסבורג: יא צ'אול קו (19), נאנדו רפאל (45, פנדל)

ורדר ברמן - מיינץ 3:0
למיינץ: אדם שלאי 18), אריק צ'ופו מוטינג (49 ו-74)

לברקוזן - פרייבורג 2:0
לפרייבורג: יוליאן שוסטר (8), דניאל קאליג'יורי (60)

הרטה ברלין - וולפסבורג 4:1
להרטה: לבאן קוביאשווילי (13). לוולפסבורג: כריסטוף יאנקר (29, עצמי), פטריק הלמס (34 ו-81), מריו מנדוז'קיץ' (77)

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully