וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בית"ר תל אביב/רמלה גברה 0:3 על הפועל רמת גן

המוליכה חטפה בסיום העונה הסדירה. כפר סבא-הפועל הרצליה 0:3, נס ציונה-אשקלון 2:2, א.א. פאחם-אחי נצרת 2:1

המחזור האחרון של העונה הסדירה בליגה הלאומית המטורפת יצא לדרך היום (שישי) וכמיטב המסורת, קיבלנו הרבה מאוד אקשן, שערים ודרמות, בסיומן נחרצו מספר גורלות לגבי זהות הקבוצות שירכיבו את הפלייאוף העליון, האמצעי והתחתון.

בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל רמת גן 0:3

האורדונים, שמוליכים את הטבלה וחולמים על ליגת העל, הגיעו לשכונת התקוה במטרה להתאושש מהתיקו המאכזב מול נס ציונה במחזור הקודם ולהגדיל את הפער מהשנייה בני לוד, רגע לפני שהפער הזה יתקזז לחצי בסיום המחזור. אלא שהמארחת, שידעה שנקודה תבטיח לה פלייאוף אמצעי, אבל שהיא גם עלולה ליפול לפלייאוף התחתון המאיים, ממש לא תכננה לחלק מתנות ופירקה את החבורה של פרדי דוד. בדקה ה-22 איציק אבושדיד הנפלא הגביה ועומרי כהן שלח את הכדור לרשת, כדי לעלות את תל אביב/רמלה ליתרון מוקדם. ארבע דקות למחצית היתרון הוכפל, כשאיתי ארקין עשה שגיאה איומה ביציאה לכדור גובה, נבו מזרחי אמר תודה ונגח פנימה. אבושדיד השלים את החגיגה בדקה ה-76, עם מתפרצת שהסתיימה בבעיטה לקורה ופנימה.

הפועל רעננה - הפועל ירושלים 2:2

האורחים מהבירה חיפשו ניצחון שני ברציפות, שיבטיח להם פלייאוף עליון, אבל גם ידעו שהפסד ישלח אותם לפלייאוף האמצעי המאכזב, לאחר שבילו חלק גדול מהעונה בצמרת. מנגד, רעננה כבר ידעה שהיא תשחק בפלייאוף העליון וכדי שיהיה לה על מה לשחק שם, היא חייבת ניצחון. המארחים פתחו נהדר וכבר אחרי 10 דקות אופיר מלמד מצא את הרשת. בדקה ה-26 הגיע השוויון, מרגליו של אדם מזרחי וכעבור 10 דקות נוספות בן כוואז מרעננה הורחק ונתן תקווה לירושלים. אלא שדווקא בעשרה שחקנים, מיקי סירושטיין כבש בדקה ה-80. הדרמה המשיכה ודקה לסיום ירושלים שוב השוותה, משער עצמי של אלון זיו, כשהיא נעזרת בניצחון של אחי נצרת כדי להגיע לפלייאוף העליון בכל זאת.

מכבי אום אל פאחם - אחי נצרת 2:1

אחי נצרת ידעה שהפסד עלול לשלוח אותה לפלייאוף האמצעי ולאחר שהיא צברה נקודה אחת בלבד בארבעה משחקים, זה נראה כמו תרחיש אפשרי. אום אל פאחם מבחינתה, פתחה את המחזור במקום השישי והייתה תלויה בעצמה, אבל לה ממש הצליחה לתפקד. כבר אחרי 14 דקות אמג'ד סולימאן כבש ודקה לתוך המחצית השנייה סרג' איילי הכפיל. שער בודד של אחמד אבו נהיה בדקה ה-70, החזיר את המאחרת למשחק, אבל היא לא הצליחה להשוות ונפלה לפלייאוף האמצעי.

הפועל כפר סבא - הפועל הרצליה 0:3

כפר סבא ידעה שניצחון מול נועלת הטבלה האומללה יבטיח לה פלייאוף אמצעי והישארות בליגה, גם משהו בעונה כל כך מאכזבת מבחינת הקבוצה, שהייתה קרובה לליגת העל בעונה שעברה. לצורך השלמת המשימה, התייצב הכוכב הבלתי מעורער של הכפר סבאים בשבועות האחרונים, רן יצחק, שלא מספיק לכבוש. שלושה מטחים שלו, בדקות 28, 62 ו-75, פירקו את הרצליה וסידרו לכפר סבא רוגע עד לסיום העונה. הרצליה חולמת על נס הקיזוז.

סקציה נס ציונה - הפועל אשקלון 2:2

הניצחון של כפר סבא קבע שאחת משתי הקבוצות ישחקו בפלייאוף התחתון והן נלחמו כדי להימנע מכך, כשהאורחים ידעו שתיקו יספיק להם. מאור אסור קירב אותם לשם עם שער יתרון בדקה ה-22, ארנון טמיר השווה דקה למחצית. טמיר גם השלים צמד דקה לתוך המחצית הראשונה, אבל אשקלון לא הסכימה לוותר ונהנתה משוויון של אוסי מאוולי בדקה ה-69, שקבע שהיא תשחק בפלייאוף האמצעי ונס ציונה רק בתחתון.

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully