וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישור הסופי להקמת בית"ר ירושלים בכדורסל יינתן במאי

29.3.2012 / 15:42

יו"ר האיגוד אבנר קופל נפגש עם נציגי עמותת הקבוצה, הסיר את התנגדותו ואמר: "אם משה דדש מעורב, יש לקבוצה הזו בסיס"

נציגי עמותת בית"ר ירושלים בכדורסל נפגשו היום (חמישי) במשרדי האיגוד עם יו"ר האיגוד אבנר קופל, המשמש גם כיו"ר מרכז בית"ר ועם מספר חברי הנהלת בית"ר, על מנת לדון בהקמת הקבוצה. בישיבה הארוכה הוחלט כי בחודש מאי יינתן האישור הסופי להקמתה של הקבוצה, לאחר שיושרו כל ההדורים וכל המחלוקות ירדו מן השולחן.

קופל עצמו, שהתחייב לפני כשבוע כי בכל מקרה תקום קבוצת בית"ר ירושלים בעונה הבאה, פגש את אנשי הקבוצה, לאחר שנתן להם כבר אישור בכתב לפני שלושה חודשים להקמתה. במהלך הפגישה, ניהל קופל שיחה עם נשיא הכבוד של העמותה משה דדש והחליט להסיר את ההתנגדות הראשונית שלו להקמתה על ידי העמותה, "אם אדם שורשי, כמו משה דדש, מעורב בספורט הישראלי, אז יש לקבוצה הזאת בסיס", אמר קופל בסיום הישיבה.

בית"ר ירושלים תקום ככל הנראה בליגה ב', למרות רצון העמותה להקים אותה בליגה גבוהה יותר. כזכור, הקבוצה שהתה מספר שנים, עם דדש כיו"ר, בליגה הראשונה ומעמד השיא שלה היה בשנת 1973, אז הגיעה לגמר גביע המדינה. הקבוצה התפרקה בשנת 1976.

התקיימה פגישה ראשונה בנושא הקמת מנהלת ליגת לאומית לגברים

בנושא אחר, במשרדי איגוד הכדורסל, התקיימה היום התכנסות ראשונית בהשתתפות ראשי קבוצות הליגה הלאומית לגברים, יו"ר האיגוד אבנר קופל, ממלא מקומו מוטי אמסלם ויו"ר הועדה המקצועית משה ויינקרנץ, כשעל הפרק דיון ראשוני בנושא הקמת מנהלת לליגה הלאומית, כחלק מאיגוד הכדורסל ובשיתוף מנהלת ליגת לוטו.

כל יושבי הראש הביעו את רצונם להקים מנהלת וגוף שישווק וימסחר את הליגה הלאומית כליגה שתדאג למעמד השחקן הישראלי וליגה פריפרילית.

קופל החליט, שמכיוון שהוא רואה חשיבות גדולה בקידום הליגה הלאומית, הוא יביא את הנושא לדיון בהקדם האפשרי בפני הנהלת איגוד הכדורסל ודירקטוריון מנהלת הליגה. בהמשך ולאחר ההחלטה על הקמת המנהלת, יובאו הנושאים המקצועיים, כגון מספר הקבוצות ומספר הזרים, בפני הועדה המקצועית של האיגוד.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully