וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "לאלה התנצל בפני שירזי"

החלוץ עמד לועדת משמעת, סוכנו: "לא צריך להוציא אותו להורג". הקבוצה אושרה לאירופה, נוסא איגייבור יחליט על עתידו באפריל

מהראן לאלה עמד הערב (חמישי) לועדת משמעת פנימית בהפועל תל אביב. כזכור, לאלה וסוכנו פואד פראס תקפו את הבעלים אלי טביב, כמו גם את המאמן ניצן שירזי, על כך שההחלטה לא לשתפו בדרבי לא הייתה על רקע מקצועי, אלא בשל איומו של לאלה לתבוע את המועדון. כתב התביעה כבר נכתב ועומד על שני מיליון שקלים.

ככל הנראה לאלה ייקנס כספית, אך כרגע לא ברור אם השעייתו מפעילות תמשיך להיות תקפה, זאת לאור העובדה כי סגל הקבוצה לקראת המשחק מול קרית שמונה מצומצם מאוד.

סוכנו של לאלה, עו"ד בועז לביא, אמר אחרי הדיון בועדת המשמעת: "אין למהראן משהו אישי נגד המאמן, דברים נאמרו בסערת רגשות אחרי משחק ולא צריך לנצל אותם בשביל לדרוך עליו. הוא התנצל בפניו, זה לא סוד שהבוררות בין הצדדים תתחיל עוד כמה ימים אך אין קשר בין הדברים. אם הפועל תקבל את ההתנצלות שלו הוא יחזור לאימונים, אבל לא צריך לעשות מזה יותר מדי".

"בסך הכל לא מדובר בשחקן בעייתי", המשיך לביא. "על שתיים וחצי מילים שהוא אמר לא צריך להוציא אותו להורג או להשעות או לקנוס אותו. לא צריך לערבב בשר עם חלב - הדברים המשפטיים לחוד והדברים המקצועיים לחוד. אם הם יתעקשו בכך נצטרך להמשיך ולטפל בזה מול הקבוצה".

בעניין אחר, נוסא איגייבור יחליט על עתידו בקבוצה במהלך חודש אפריל. לוואלה! ספורט נודע כי סוכנו הנורבגי של השחקן, אמור להגיע לארץ ב-24 לאפריל, במטרה לדון עם השחקן ועם הקבוצה על עתידו. עד לפני כחודש, איגייבור רצה מאוד לעזוב את האדומים, אולם היכולת הטובה בשבועות האחרונים והעובדה כי הוא מאוד נהנה לשחק תחת ניצן שירזי, שינו את דעתו בנושא ובשלב זה הדברים עדיין לא סגורים.

בכל מקרה, לקשר יש חוזה לשלוש שנים נוספות בקבוצה והוא כבר מחזיק בהצעות מפולין ולפחות מעוד שתי מדינות באירופה ולשם כך סוכנו ינחת בארץ. אגב, לאיגייבור אין סעיף בחוזה המדבר על סכום שחרור לקבוצה אחרת, מה שעשוי להקשות על המשא ומתן, אם וכאשר ירצה לעזוב.

מעבר לעתידו של הניגרי, הקבוצה קיבלה בשורות מעודדות בשעות הערב כאשר בקרת התקציבים אישרה לקבוצה להשתתף במפעלים האירופיים בעונה. הבעיה העיקרית הייתה שלהפועל יש מספר נושים, להם הקבוצה חייבת כספים ועד אתמול עדיין לא היה ברור מה גובה החובות של המועדון. בצהרי היום הגיעו מסמכים מצד רואה חשבון המטפל בקבוצה, ובערב נתנה הבקרה אישור והאדומים יוכלו לשחק במוקדמות הליגה האירופית.

במשחק ביום שני, שעשוי להכתיר את הצפוניים כאלופים, שירזי ייאלץ להסתדר ללא סלים טועמה, אביחי ידין ואפולה אדל המורחקים ועמרי קנדה, טוטו תמוז ומור שושן הפצועים. כרגע גם שיתופו של שי אבוטבול בספק, בשל הכאבים בשרירי בטנו ולשם כך טס הקשר לבלגיה לטיפול. לכן, הסיכויים של לאלה להיות בסגל למשחק גבוהים.

קצב תובע את המועדון

סוכן השחקנים רונן קצב, יגיש ביום ראשון תביעת בוררות נגד הפועל תל אביב בגובה של למעלה ממיליון יורו. לדברי קצב, סכום התביעה משקף את הסיכומים עם הפועל לגבי העברות שהוא ביצע עבור המועדון בשמונה מיליון יורו שנכנסו לקופת המועדון וכן בהבאת שחקנים שמשחקים היום בקבוצה כמו טוטו תמוז ואלרואי כהן.

קצב אמר היום: "התביעה חיכתה בגלל המחשבה וההבנה שההתאחדות לכדורגל תגן על הסוכנים המורשים ותמנע רישום של הקבוצה באירופה עד להשלמת החוב. להפתעתי הרבה בחרה ההתאחדות לדאוג לכל חוב פרט לסוכנים המורשים שכפופים אליה ורשמים כחוק. דבר שממשיך לעודד סוכנים לא מורשים לעבוד בידיעה שאין להם הגנה או עזרה מהמוסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully